16.4.15

::KELEGAAN::

16.3.15


Alhamdullilah..smalam gi HUKM bawak angah, Prof kata bekas luka yg dikerat haritu dah ok. Lps ni takde dah la ulang alik gi sana lagi. Byk hari dah Angah MC. Tu pun patutnya minggu lps pon ada appointment kt klinik bedah mulut. Tp tak pegi pon sebab jahitan kt bibir angah dah luruh sendiri. Jenoh tau nk ke sana pepagi tu. Makan masa 2 jam dari Rawang sebab nk tempuh jem kt jalan kuching. Azab. Pastu tghari berkejar lak nk balik Rawang, mencuci dare. Sbb appt angah ni setiap Rabu. Hari dialisis aku. Eh, bukannye aku nk berkira tau..ni nk cerita je..Kalau spital Angah tu kt selayang ok je. Ni boleh tahan gak jauhnya..huhu..

Lps ni Prof nk jumpa balik dlm 6 bulan lagi. Ngam2 je ngan timing nak buat telinga palsu baru Angah nnt. Bulan 10, lps Angah exam UPSR. Tp Prof ada pesan smalam, kalau ada apa2, text je dia / buat appt baru. Harap2 takde la. Boleh lps ni Angah tumpu kat belajar je dulu..

Baha (alat pendengaran) Angah pon InsyaAllah, minggu ni dapat dah gi hantar repair. Procedurenya, kalau kita hantar repair & bayar deposit..supplier tu akan bagi kt kita Baha yg loan punye. Kiranya mcm kita sewa alat yg lain sementara dowang repair kita punye. 

Kat sini jugak aku nk ucapkan bebanyak terima kasih kt sorang reader & kawan2nya (sabrina - dapat kenal nama je. huhu) yg ada hulurkan sumbangan utk Angah. Terharu sangat2. Dapat la aku tambahkan utk kos repair alat Baha tu. Rezeki Angah ^_^  Semoga awak & kawan2 pon dimurahkan rezeki juga ye...Amin YRA..


saya pesakit microtia yg hepi ^_^


eh..nape mama lagi tinggi nih? 
sliper mama tinggi ;)

anak abah ;)


sebelum Prof kerat kulit yg dah tertutup skru bahagian atas..


selepas kerat buang..skang dah ok. cuma nk kene maintainkan la..hari2 kene cuci & tekan2 kulit tu ke bawah.


BAHA
Minggu ni dah boleh hantar alat ni ke supplier utk direpair. Lps ni Angah dah boleh guna balik ^_^

Terima kasih Allah...

4 comments:

lieyalatif said...

alhamdulillah...moga akak dan family dipermudakan ....ngeri lieya tgk kesan skru tu kak....tabah sgt angah kak...setabah mamanyer....

Ibu n Abah said...

Alhamdulillah
Semuga rawatan berikutnya lebih mudah dan angah dpt telinga baru.
Meninggi angah skrg ni ya?
Akak doakan agar angah berjaya dlm UPSRnya....

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam sis AI,
Alhamdulillah
semoga segalany berjalan lancar AMIN

mamabeauty said...

Alhamdulillah..
saya yg tgk pun ngeris skru tu

klik klik (^_^)