24.2.11

::BURGER DIPAGI HARI::

Ni le bekpes aku smalam.
Memula turun nk beli roti bakar, skali nampak ada roti burger.
rupanya gerai si Mail tu dh ada jual burger bagai.
bukan men upgrade lg dia semenjak benti bawak teksi ni.
hehe..


layan burger ngan neskepe ais...



HARINI aku agak membizi. Nak ngemas dokumen yg tersadai kt tangga bawah nu. Kontraktor tu dah nk pecahkan tangga. Kelmarin bergegar2 kaki aku kt atas ni bila dowang letupkan bom2 nk pecahkan konkrit kt bawah. Mmg tak dpt nk rehatkan mata lgsg time lunch. huhuhu...bila la nk siap. Tp bila dh siap kang, nk kene ngemas sume dokumen2 yg ada kt atas ni pulak. Musti le nk kene susun balik. Tmpt aku ni nnt jadi tmpt letak sume dokumen2 syarikat. Fail, tender, drawings..eh, segala mak nenek la. Time tu le nnt rasa cam nk tersembul otak aku. Risau len kali bila nk carik blk, x jumpa lak. huhuhu









14 comments:

kak long said...

pepagi ko dah makan buger...cam omputeh la pulak,....dengan ais lak tu(teh ais ke nes ais tu)..bagus bagus bagus..!amalkan selalu erk...!

☆ lieya latif ☆ said...

ko ni kak ai! pagi2 dah buat perut aku merusuh tgk burger ko...kemain ko yeak, pagi2 bekpes beger hah..tokak omputih betol!

kakngah said...

mak ai...
terbaekkkk punye bfast!

eLYies said...

huwaaaaa..sedapnya burger tepi jalan ni..ngan di salut telur lagi..meletup!!!

mama alyn said...

besar betul selera k.ai..:)x body maintain..bg tips ckit

rina a.k.a jaijina said...

takpe kak ai kecik molek orgnye..makan ape pong, badan menten aje..

CathJ said...

aduhai... berkilau burger tu yerr... meleleh air liur mak .... hihihi...

Nur Syafawati said...

sodap eh burger..kenyang x tu?tghari x yah mkn dah eh..kilat2 lak roti tu aku tgk..nasib dah sarapan kat umah makkk..xde la terliur sgt..ahaksss

el said...

bape hengget tu ai...

ieda said...

AI...pesan kat kontraktor tu pecah elok2...kang runtuh plk bangunan tu...hehe..
lecehkan keja tempat tgh renovate ni...serabut serabai...

A.I said...

KAKLONG,
BAGUS KAN MINUM NESCAFE ICE PEPAGI? hohoho

LIEYA,
ASIK NASIK LEMAK + ROTI CANAI JE. SESEKALI TUKAU LE SELERA SKIT. heh heh..

KAKNGAH,
FEELING MKN PAGI OOOO

YIES,
MMG MELETOP DIMOLOT! hehe

MAMA ALYN,
MMG TEKAK AKU NI SELERA LUAR BIASA. ALA2 HANTU RAYA GITU ;P

RINA,
MENTEN MENDENYA? PEWOT MUNCIT NI!

CATHJ,
DIA BAKAR ROTI TU SKALI NGAN MARJERIN KOT. TU YG BERKILAT BUKAN MAIN..

SYA,
MANA BLEH KENYANG LAMA. LUNCH SMALAM BALUN NASIK LE...;)

EL,
RM2.50 JE EL...

IEDA,
huiiii...MMG SERABUT X BLEH NK CRITER DAH NI. RIMAS RASA. TP NK WAT CAMNE KAN? KATA NK OPIS CANTEK ;)

Azueriena Norash said...

perghhh burger...di pagi hari....sedap2....nasi ayam nko sedap aii....nanti nak toraii ler jugakkk...

ita cutevirus said...

pepagi sarapan burger..
sungguh omputih la akak neh

ieda said...

wah2 dikk x menahan tgk burger tuuu huhuhuh sedap tuu .. dah lama akak x makan uuu :)

klik klik (^_^)