17.2.11

::MIHUN SUP vs MEGI::

mlm td aku masak mihun sup daging..
dah xde idea nk masak apa.
takkan le hari2 nk mkn kt luar. kopak makcik!
bukannye ada 2/3 kepala je..ni 6 kepala uolls!
-pitams-


sup daging campak2 konsepnya..
laki aku rebuskan daging, kendian tu aku campak je bahan2 lain.
selasai!


Angah menyedok kuah..


cisssssss!
patot la bukan men lagi kusyuk dia menyedok.
rupanya nk pilih daging je ;P



masak mihun sup, tp aku mkn megi + budu.
APAKAH???!!! kah kah kah






14 comments:

el said...

megi + budu..tercapai akalku..tp nak torai lah tp budu lak xde..cis cis cissssssssss hahahahahaha

A.I said...

EL,
MEGI + BUDU CILI API DIPERAH LIMAU NIPIS. WALLLAHHHHHHHHHHHH!!

Shima Md. Zahar said...

kak... ko kan sajer tau... aku pun laki orang kelantan jugak.. nak lagi .. mak orang pun kelantan jugak....tapi tak pernah lagi makan MEGI campur BUDU...... aduaaaaiii akak aku nieee.......

Shima Md. Zahar said...

kak... ko kan sajer tau... aku pun laki orang kelantan jugak.. nak lagi .. mak orang pun kelantan jugak....tapi tak pernah lagi makan MEGI campur BUDU...... aduaaaaiii akak aku nieee.......

Shima Md. Zahar said...

kak... ko kan sajer tau... aku pun laki orang kelantan jugak.. nak lagi .. mak orang pun kelantan jugak....tapi tak pernah lagi makan MEGI campur BUDU...... aduaaaaiii akak aku nieee.......

VFN said...

kak.. tak cedera ke perut makan campur2 mcm tu? hehehe

A.I said...

SHIMA,
HAMBOIII KAUUUU! SMP 3 KALI POST KOMEN! wakakakaka..WEI, BLOM CUBA..BLOM TAU..TRY LE. TERANGKAT JUBOQ! (^_^)

VFN,
PEWOT X CEDERA..TP JUBO MELECET LA SKIT. kahhhhhhhhhh

Eye_nee said...

akal ko kan tak tergapai dek akal org lain....hehehehe...ko masak mihun tp makan megi+budu...feninnnn...

ieda said...

alamak apakah rasanya mgi campur budu..kalo ida mgi campur sos cili leh la hehehe

kakngah said...

aku nak sajes kt megi la.. buat megi perencah budu lps ni.. kahkahkah!!!

nome said...

simple tu yg sedap malatops! lg2 bihun sup or megi kari..mmg peberet aku la...nikmat wa ckp lu! perghhhh

A.I said...

EYE_NEE,
KAU TRY LA KAK. KOMPOM PITAM PUNYE. SEDAP NK MAMPOS!

IEDA,
NGAN SOS CILI X BAPE KICK. KAU TRY WAT BUDU PEDAS2, PASTU MKN NGAN MEGI. AYOYO...

KAKNGAH,
BILA DAH DPT LOYALTI NNT KITA BAHAGI 2 TAU ;P

NOME,
NIKMAT X TERHINGGA KAN WEI? haha

ita cutevirus said...

kak,
sedap tol sup..

A.I said...

ITA,
NAK? MEH DTG RAWANG AKU MASAKKAN SUP ;)

klik klik (^_^)