18.7.11

::CIKENPOK::

SIAN sgt kt BB. Hilang keBen10nan dia. Merengekkkkk aje. Lagi2 belah mlm. Dia x selesa badan & bijik2 tu sakit/gatal 1 badan. Kita yg tua ni pon x tahan, apatah lagi budak cam dia. huhuhu...tp harini dah ok. Bintik2 berair tu dah kering & BB dah x rasa gatal. Pagi tadi aku hntr dia kt umah Ema. Lom gi skolah lagi. Tgk hari rabu nnt camne, kalau bintik2 tu dah betol2 kering baru bleh g skolah. Along & Angah kt umah Datin Biah, skolah dowang cuti harini sbb smalam ada hari sukan. Kami x pegi pon sbb dowang x masuk apa2 acara. Angah je haritu awal2 dah dpt medal.

Aku lak harini baru msk opis. MC dari Rabu lepas. Ni pon sakit2 lagi rasanya. Tp tahan kan aje lah. Buat keje ala2 GIGIH DALAM GIGIL. Gitu....


ni masa memula nk naik


ni pulak tgh kronik..
abis dlm mata belah kiri dia pon ada.
badan toksah criter la, banyakk


ciannya Ben10 mama...


tekak org x sihat mcm aku ni mmg mengada2. dlm sakit2 tu pon gigih gak masak nasik lemak smbl sotong. puas ati makan sendiri masak!


7 comments:

fazilzura said...

alahai cian nye BB ..
kak, kalau nk masak tu ... jauh kan BB ... nnt bdn dia sakit2.. sian dia.

@e_da said...

la kak ai.. memang musim chickenpox ke.. anak sy mika pun kena.. merengek je gatal.. sian BB.. moga cepat sembuh ya kakak

adarnadzmie said...

musim kot skrg ni ramai yg kena chicken pox... hrp cepat semboh yer Ben10 ko tu Ai...hehe

Ibu n Abah said...

Ai..
ciannya BB..
dah kering dah?
sedap nasi lemak...

lieyalatif said...

SIANNYE KAK...same la kit eni kak oiiii...lieya ni anak2 sume kene chicken pox ni...si mija kene dulu..die dah baik ...mia plak...terus leiya pos die balik melaka, neneknyejaga....tup2..dayyan plak baru kene semalam ni...aduhhhh...sian plak tgk...risau tak selesa jek laaa......bb kene ni pun sikit kak...tgk mia punye lagi teruk....abis naik satu badan, muke sume.....huhuhu......

Atie said...

siannya bb...sampai dalam mata pun ada....tapi kan kak ai....paling tak tahan tgk nasi lemak tuh...terliurnya....nasib baik tak bunting...kalau bunting mau dan dan nie jugak beli tiket gi kl jumpa kak ai....nak nasik lemak....hahahahhah

A.I said...

JUB,
MMG MASA DIA SAKIT KUAT TU AKU X MENGGORENG2. AKU MASAK SUP JE..YG SAMBAL TU AKU MSK TIME CAMPAK DIA LOM KLUAR ;)

@E_DA,
HA...MMG MUSIM. SIAN ANAK2..

NORMI,
MMG MUSIM. RAMAI BUDAK KENE..

AKAK,
DAH BYK YG KERING. TP ADA JUGAK LA YG MASIH ADA ISI AIR TU. DIA DH X GATAL KATANYA PAGI TD..

LIEYA,
YA ALLAH!! DAYYAN PON KENE GAK KE? ALAHAIIIIIIIIIII..SIANNYA DIA LIEYA. MUSTI X SELESA TU =(

ATIE,
KANNNNNN...SANGGUP KAU NK DTG SNI MINTAK NASIK LEMAK. haha..SIB BEK X BUNTING ;P

klik klik (^_^)