12.7.11

::KEPALA OTAK COW!::

18SG


ekekekeke...siap tepek warning bagai. poyo la kau Ai!. G psr Alor Gajah pepagi buta kelmarin ternampak otak lembu ni. Baru je ckp2 ngan AJ lps ni payah le aku nk dpt mkn otak lembu sbb abah (fil) dah x sihat nk kokak kepala time raya haji ni. Mcm thn2 lepas tu takpe la sbb masa tu dia sihat lg. huhuhu. Tp tuler rezeki aku agaknya, bleh lak terjumpa org jual otak lembu ni ms datin biah sibuk beli tulang. Memula tu kene gak la tanye rege sbb biasanya otak tu mahal. Skali murah giler dia jual. Agaknya org kt Alor Gajah tu takde yg makan otak lombu kot ;P dia bagi 3 ketol kepala besau2 tu RM6 je! hohoho...aku sapu bersih beb! blk umah trus masak lomak cili api podas2 smp terjungkit jubo. Umang aiiii..sodap boto! aku ratah je adalah dlm 6 ketul. Datin Biah mmg tak mkn. AJ pon pestime rasa. Naimah mkn gak skali. Sodap kan wei? lomak2 berkrim gitu. Ni kalau doc aku tau ni, kompom membebel2 la dia. Bertambah naik lagi kolesterol aku. Sib bek kepala otak x jd bongok cam lombu. muahahahaha..eh, betul ke tak? hrrrmmmmm..




haiyooooooo! terbaek dari ladang!!
^_____^




18 comments:

kakngah said...

fear factor la ko...
kekekeke!!!

Ibu n Abah said...

Ai...
sodapnyer...
tapi belum berani nak cuba...

adarnadzmie said...

alamak.. sodap ke ai otak lembu ni... tingin nak rasa...hehe

A.I said...

KAKNGAH,
RAMAI YG MKN OTAK NI NGAH. SODAP LOMAK2 RASO E ;)

AKAK,
MMG SODAP KAK. RASA LA NNT. NYUM2..

NORMI,
SODAP. CUBA LA KALAU JMP NNT. AJ YG X PERNAH MKN TU PON KATA SEDAP TAU.

Imah Jaafar said...

kak ai..penah makan x tetek lembu..sedappp Ooooooo..nama dia lemak susu.....mantoppp..bakoor..bakorrr..sedappp..mkn ngan nasi panas ngan petai..

Arin Mansor said...

terbaekk dari ladang.muahaha..
i likeeeee..
kalau aku mengulai otak ni suke letak daun limau purut.kasik wangi.dap nyum..nyum

aritu beli kat keramat seketul RM10

kak ai ni kolestrol tinggi ni aku report doctor ko kak.hahahaha

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery said...

Waduh Waduh ..... sedap mantop !!! mmg terjungkit Juboooo lemak cili padi ko kakngah .... IMAH JAAFAR , 1st time dgr tetek lembu leh makan , kene cari nih ... Tetek ooo Tetek

me suya said...

ermm sedap eyh kak.. huhuh fear factor la kalau suya nk try.muahahaha

A.I said...

IMAH,
TETEK LOMBU??!! HOHOHO...KENE CARIK GAK RAYA HAJI NI NNT. MUSTI RASA LEMAK2 JUGAK KAN? AIYOOO...DAPNYE!

NIKI,
KANNNNNNNNN...SODAP SMP TERJUNGKIT BONTOT MKN! TERASA2 LG KT TEKAK NI. KAU KASI TAU KT DOC AKU, SIAP KAU NIK! ;P

AJ,
RAYA HAJI NNT KITA MULAKAN OPERASI 'PENCARIAN TETEK LOMBU'! haha

SUYA,
SEDAP TAU. KAU KENE CUBA RASA NI. LEMAK2 RASA DIA. NYUM3..

QASEEH HATIKU QASEEH said...

ai..
x sangka otak cow bole d mkn rupa nya..rasa2 nya d sabah blm prna lg aku dgr org mkn otak cow..tp klu otak ikan hari2 pn aku bole mkn..ngeee...

pesanan doktor: lps nie dtg klinik cek kolestrol n bla bla bla..:p

lieyalatif said...

ya allah kak....ko mmg dasat...sume part lembu aku bedal....mmg ko terra la kak.....tingin gak aku nak rase kak bile tgk gambar ko ni kak oiii heheheheh.....

ko boleh masuk fear factor ar kak...sure rileks jek ko telan .....

el said...

x sggup aku mkn
tetek lembu pulak
pitammm hahahahaha

fazilzura said...

eeeeeeeeeeeeeeeee ku x sangup kak

A.I said...

CT QASEEH,
NI LG SEDAP DARI OTAK IKAN TAU. HOHOHO, BAEKLAH DOKTOR!! ;P

LIEYA,
hehe, MUSTI OMPUTIH TERKULAT2 TGK AKU GONGONG OTAK, PUNAI & ISI PEWOT LOMBU KAN? kahhhhhhhhh

EL,
AKAN AKU CARIK TETEK LEMBU ITU! BERUSAHA!!

JUB,
eeeeeeee..SANGGUP 100X! hahahaha

kaklong said...

ko masak buh daun kunyit tak?


tapi kaklong tak makan punnnnn...hahahahah!

deaf-angel said...

goreng mesti sedap eh..

A.I said...

KAKLONG,
X MASUKKAN DAUN KUNYIT PON SODAP DAH LONG oii..heh heh

DEAF-ANGLE,
GORENG HANCUR UOLSS! haha

Softtouch [Hanim] said...

xpernah mkn lah kak otak tu..

teringat cite zombie kg pisang yg zombie tu sebut otak otak...

klik klik (^_^)