18.10.11

::GIGIH LAKI BINI::

SABTU haritu campak anak2 kt umah datin biah sbb aku laki bini nk ke Klang. Aku ada mekap kt sana. Sbb takut sesat punye psl, aku hire 'driver', heh heh ;) Lps abis mekap, kami ke K4 Klang (dekat ngan umah client) borong peha, kepak ayam + udang + ikan + dll. Jenuh memilih, smp krem2 otak aku mikir cukup ke idak utk BBQ family aku nnt. huhuhu...ayam & udang tu ayoi + iena yg kirim. Dah alang2, aku perapkan sekali la bila smp kt umah. Gi kutip bebudak tu dulu, smp je umah trus aku laki bini berkubang kt dapor. Siap perap apa bagai, sambung masak kepala rusa tu pulak. Mlm lps kasi anak2 mkn, aku siap2 sume barang2 nk g piknik utk esok paginya. GIGIH UOLLS!!


upah driver mkn nasi kepsi tomyam. aku pon amik ayam tomyam gak, tp mcmana pon, tekak aku tetap sedap kt ayam mekdi. Terbaik! cuma aku suka coleslaw + whipped potato dia, tu mmg sodap. (eh, tetiba criter psl kepsi lak ;P)


brg2 yg dibeli..kalau beli kt tesco, bleh aku collect point. huhuhu..
ni kat K4, mmg x dapek le..


gaul gaul gaulllllllllllllllll


amik kau! penoh barang... ^______^




* updated makeup blog

2 comments:

kaklong said...

kaklong 1 family,bila makan kepsi tak boleh masuk yg lain kecuali yg original...

A.I said...

KAKLONG,
AI X BLEH PULAK YG ORI TU...

klik klik (^_^)