28.10.11

::APA KENE LAK NGAN BLOG NI?::

APESAL aku x boleh upload gambar yek? dah berkali2 try dari pg tadi x bleh. Aku sorang je ke yg kene gini? adoii...dah le hati & badan tgh stress, tambah lak ngan stress blog. tuihhh!!

Aku betol2 takde mood skang ni. Memacam benda yg aku KENE pikir + KENE usahakan + KENE uruskan. Smp kepala otak aku dah overloaded. Jiwa & badan aku pon ikut stress skali. Smalam je ntah berapa puluh kali tangan + kaki aku krem. Bibir aku plak jadi menggelupas, ngan ulser penoh dlm mulut. Sempat gak la demam mlm tadi. Alih2 bangun pg ni ilang lak demam tu. isk, kalau x, bleh aku MC. heh heh...

Tp ituler yg sebenornya2 yg aku rasa skang ni. Jiwa aku takde. Mmg aku emo skang ni. Runsing. Bleh giler dibuatnya. Tp disebabkan aku giler la makanya org len tak boleh nmpk betapa stressnya kepala hotak aku sbb mulut aku masih maintain mcm petir puaka ;) Org takkan percaya yg sebenarnya idop aku ni tak seindah yg disangka. wahhhhhhhh gitu. Tetiba emo kan?

Dah le, tak reti lak nk wat penutup camne. BYE *______*

10 comments:

ecadwinkyasha said...

eca pula xleh update sebab xdapat tulis tajuk entry!.hahahaha.tapi tukar g new interface,terus boleh,cuba akak tukar,tengok dapat ke tidak?.

el said...

aku lak hat kecik tu nak berkepit ngan aku jek..xleh nak rengang..jenuh nk wat keje pun xdpt...tensen aku..smpi kdg2 nk g kencing bw dia sekali...ha tgk lah mama hang kencing..kahkahkahhhhhhhhh..penattttt betolllllllllllllllllllll...tp bila bukak blog terus jd hepi :)

Ibu n Abah said...

Ai...
Take care..
Byk2 rehat....
Esok dan ahad tak kerja kan?
Rehatkan badan tu...hokay?

Nanti isnin, segar sikit....Insya'Allah...

Hajjah Noraini @Nanie said...

Jangan terlalu stress Ai, tak pasal2 nanti kena buat appointment dengan doktor sakit jiwa pulak..hehehehhe
Take care dear..auntie faham sangat bila kita mengalami sakit yg berterusan..
Berdoa agar Ai yg masih muda, masih cantik dan anak2 yg masih kecil agar sihat utk meneruskan perjalanan kehidupan..

Natt_Alias said...

nat pn same kak ai..xleh nk upload gambo le pulak..dh ler entri berabad tulis tp mls edit gmbo..dh ade gmbo xleh upload plak..hampeh...jgn stress2 yer..take care sis :)

adarnadzmie said...

ai.. jgn stress sgt... nnt sakit lain yang datang... ingt anak2 yer...

alia haryanie said...

kak aizah,sabar ya kak..akak cuba relax sambil zikir dan istigfar dalam hati.moga ditenangkan hati.akak kena bykkan rehat,minum air masak lebih sikit untuk ulcer tu.jarang tgk akak emo ni...take care kak..be happy,be strong..jgn emo2 lagi nanti dok comei..:)

ieda said...

AI...akak pun takleh load gambar jugak td...tapi sat ja...ulang2 at last lepas jugak...
AI...orang yg tak dak masalah ialah org yg paling bermasalah dalam dunia ni...(ayat bos akak dulu)..
cool down..relax....
(hidup akak pun tak seindah yg disangka..ahaks)

deaf-angel said...

aku rasa ko kena diet vegetarian la seminggu dua. Mungkin boleh tolong detox kesihatan physical dan mental.
Ewah.
tapi kan, memang, kadang2 cerita hidup kita ni, suruh Yusuf aslam buat filem, dia akan cakap tak logik. Mana ada orang hidup penuh cabaran cam gitu.

adyputra said...

pasal akak stress tu yang x leh upload kot.. cuba bertenang.. ko jangan bertendang lak kak.. lain plak jadinya kang..

klik klik (^_^)