25.10.11

::GULING2 KT TENGAH JLN::

Diwali Deepavali, Happy Diwali, Happy Deepavali Orkut Glitter Greetings 2009



Lengang je jln harini. Mcm boleh golek2 kt tgh jalan! Dan disebabkan jln lengang gitu le aku terusssssssss je tekan minyak smp opis. Lupa nk singgah Hosp Selayang amik ubat! hahaha...dh masuk opis baru aku teringat. Adoii... takpelah, khamis nnt baru pegi.

Anak2 aku sume start cuti skolah harini. Smp le hari Jumaat nnt. Along dah aku cicirkan kt umah mak pg td. Yg lain2 sume aku campak kt umah Ema je. Biar bebudak tu berkubang kt sana. Makin menggila la si Ema tu nnt. Muahahahahaha...

Esok xde xtvt apa2 kot. Duk rehat kt umah jelah. Nk beraya pon x tau nk gi mana. Ada gak jiran India. Tp ntah2 dowang blk kg. Makanya, sok layan criter tamil kt TV jelah.. ^_____^

5 comments:

NonaKarim said...

esok ceta tamil2 best tapi saya keje!! sakit hati nie!!

adarnadzmie said...

esok kita menari hindustan n tamil sambil guling2 kat depan tv ok...kihkih

kaklong said...

anak2 kaklong dah start cuti smlm...

Ibu n Abah said...

Yeay Tanggachi...
happy diwali...
Amma- sambil gelangkan kepala...

Cathj said...

Selamat bercutiiiii.... :)

klik klik (^_^)