5.10.11

::OPEN HOUSE PERINTIS::



Dari skolah, aku singgah beli brg mekap (utk client) kt Bright Sail Sg Tua..pastu trus ke Perintis Niaga. Tu tmpt si Kaman berbisnes susu kambing. Dowang ada buat open house. Elok gak, dpt aku anak branak mkn free. Memasing pon mmg dh kebulur..Tunggu laki aku + geng2 dia setup apa yg patut dulu, pastu aku anak branak rasmikan makan2 tu. ngeeeeeeeee...





makanan2 dia adalah SUPER DUPER SEDAP!!!
Alhamdullilah, rezeki =)



tgk..sume kusyuk makan. x sangka jmp pulak 'ibu', jiran kami kt sana =)


ada pemeriksaan kesihatan percuma jugak.
tp kali ni aku x cek sbb time ni dh ramai org.
elok gak tu, kang meletop lak mesin tu cek aku.
ms guna yg lama pon dah hampir nk meletop syik 'menjerit' je mesin tu.
tokojut agaknya tgk aku,
luar nmpk cantik (cantik katanya) tp dlm dah jahanam!
HUWAAAAAAAAAAAAAAAAA




2 comments:

shiori_LA said...

Untungnya ko Ai selalu dapat makan free...asyik open house je....rezeki anak2 kan....

A.I said...

KAK SHIORI,
REZEKI MAK PAK JUGAK KAK. hehe..

klik klik (^_^)