17.10.11

::SEBEDAY KEMBAR, AJ + AYOI::



AHAD smalam kami berendam dlm sg kt Kemensah lagi. Tp kali ni berBBQ skali ngan datin biah + anak2nya yg senget ^____^. Dah alang2 sume ada (kecuali abg long-ada program kt skolah anak) + naemah-keje), kami sambut sebeday ala2 surprise utk si kembar ARIL & ARUL (AJ + Ayoi) hehehe...


kek sedap ngalahkan SR =)


aku punye la terpekik terlolong mcm pompuan giler nyanyi lagu sebeday, si AJ bleh terbongkang tido x sedarkan diri! cisss! ni sume penangan dowang g bergendut kt sunway lagoon sabtu tu la ni. letih beno gamaknya. isk..


SELAMAT HARI JADI UTK KOWANG BERDUA,
SEMOGA KALIAN DIBERKATI ALLAH + HEPI2 SELALU.
AI LEBIU BOTH! muahhhhhhh




ramai yg x caye yg dowang ni kembar. mak kata kembar lain uri. tu sebab x serupa ;)


Ayoi, anak manja datin biah. melekat je kt celah kangkang mak ;)



cayunk mak!!

6 comments:

nome said...

happy belated besday ayoi and AJ...semoga korang sukses2 selalu

kaklong said...

AJ tiup lilin bangun dari tido,tak fengsan pulak si ayoi,bau udara masa dia tiup tu...kehkehkeh...sorry guys,kaklong bergurau jer...

kakngah said...

kira ko ada keturuna kembar eh nok..
ada harapan nk dpat cucu kembar sok..
:P

A.I said...

NOME,
THANKS LALINK =)

KAKLONG,
SI AYOI DAH SIAP SEDIA TAHAN NAPAS! haha

KAKNGAH,
BUKAN TAKAT AKU JE NGAH, BELAH KAMAN PON ADA GAK (adik dia branakkan anak kembar). hohoho...

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery said...

tq sume.....
yg penting , kakngah ko saje upload gbr a.mi tidur dgn pewut nafas yg tgh kembang ... uolzzz tu bukan pewut AJ ok , tu sume angin jer ... takpun anggap la AJ ltak bantal ek. lalalala

* kek itu amat sedap yer uolzzzzzzz

NonaFauzi said...

heppi2x besday!! AJ memang ketara berbeza dr aku mula2 jumpa ko dulu!

klik klik (^_^)