31.1.13

::BERUSUNG ANAK BRANAK GI MEKAP::

31.1.13

Amboi kauuuu...tajuk entry bukan main panjang berjela2!

Mlm ni aku ke Melaka. Tompang tido kt umah mak sbb aku ada job mekap kt sana. Nikahnya esok, mlmnye nnt ada mlm berinai (wajib le org melake kenn ;)) & persalinan. Sabtu tu baru sanding. Alhamdullilah, rezeki anak2 aku dpt job ni dari kawan. Tak kiralah murah ke apa, aku kaup je. Rezeki kan..dlm pada tu dpt gak aku bawak bebudak tu jenjalan. Dah le cuti skolah haritu pun x ke mana.

Ptg ni smp je kt rumah nnt nk siap2 bungkus kain baju (bunyik mcm nk lari rumah lak), basuh kasut skolah, basuh baju skolah bebudak dulu..baru berambus blk Melaka. Datin Biah tak follow aku sbb minggu ni dia ada kenduri kawen kt Perak. Ni pun tengah mikir, si Toti ngan Sofi tu aku nk usung skali ke tidak. Takkan lah tinggalkan kt umah tu 2/3 hari boleh mati lak dia kan? nnt aku suruh lah si echa anak ema tu masuk bagi dowang mkn. Malas lak nk usung.

Ahad tu Insyaallah, sebelum blk ke sni boleh le aku bawak anak2 aku gi main pasir pantai kt Pengkalan Balak tu kejap. Ala, nk ke sana pun dlm 20mnt je dari rumah mak. 

Insyaallah semoga semua urusan berjalan dgn lancar, amin...




...tetiba :P





6 comments:

Kniedaz said...

selamat bermekap mekapan dan bercuti cutian sis!

QASEEH HATIKU QASEEH said...

Bes nya besok cuti am plk ctu kannnnn....
B4 balik kg baik settle kn brg2 sekolah anak2..nnt balik dr kg kompom penat. .takut plk lewat mlm baru smpi rmh kn byk mnyinggah..homework sekolah anak2 pn make sure siap kn awal2 pr bwk blik kg skli...

Abil Fikri Ahmad said...

Leh ler lalink g umbai terjah ikan bakau kat sana..

La Cocca Di Papa' said...

ooo bro abil berkuntum kat sini yer....hehehee...

kak A.I cantik sgt2...boleh apply jadi pengacara WHI gitu...

Abil Fikri Ahmad said...

Yea laa La cocca Di Papa..kita berkuntum ngan lalink kita nii...

A.I said...

Kniedaz,
Dah itam lengit aku anak branak berjemur kt pantai. hehehe

CT,
tuler CT, mmg aku suruh dowang siapkan semua dulu baru berangkat blk melaka. takdelah huru hara sgt bila blk ke sni..

lalink,
tak berkesempatan pun gi mkn ikan bakau tu lalink. mkn kt kedai biasa2 je..

la cocca di papa',
a'ah...kami mmg berskandal2 kat sni. nak join? hahahaha..

cantik sangat2 smp nk suruh aku jadi pengacara WHI?? gelak smp terkentut2 aku tau! kah kah kahhhh




klik klik (^_^)