3.6.13

::BEBET::

3.6.13

Penyeri rumah aku skang ni..si Bebet. Haritu semalaman hilang x balik rumah. Nanges2 dah bebudak kt rumah tu, adik baru dowang hilang. Sib bek la pandai balik rumah semula..huhu..









kau ni nak main dgn toti ke...kau nak kunyah dia bebet oii? 
kau jgn macam2 ye. nnt mama tarik ekor tu :P


4 comments:

Emy Omar said...

Boleh pulak dia berkawan baik dgn si Toti tu ye kak

A.I said...

Emy,
Baik tak baik la jugak..kene perhatikan sbb dia kasar. kluar kuku dia, yg toti pulak x reti nak lari masukkan kepala dlm cengkerang dia tu. hehe...

fazilzura said...

tiutttttt miut nye...

ko nak main ngn baby ke kak ? meh ambik jaga amni kjp ..

A.I said...

Jub,
Meh le pos kat aku. dah besar sok baru aku pulang balik kt kau. boleh? hahaha...

klik klik (^_^)