28.6.13

::BUBYE HAZE::

28.6.13

DAH takde jerebu dah skang kan? luas skit mata, lapang rasa dada. lama dah matahari nyorok, ptg smalam baru dpt main cak2 ngan dia sampai kene pakai lah spek mata itam aku yg 5 hengget tu ;) 


cantek sgt rainbow tu. ni masa sebelum jerebu tu lagi. time aku gi keje. terkejut tengok ada 2 pelangi pagi tu. 1 lagi sebelah kanan. tak dpt nak snap sgt. kang ada yg kete lompat palang divider! ;P

teruk gak jerebu kt umah aku. ni hari ahad haritu. bukit pun tak brape nak nampak dah ha..

ni pulak hujan hari selasa. skali dia dtg ngan ribut taufan. tercabut pintu dapur umah aku! habis tempias hujan masuk dapur. banjir tingkat 10 tu uolls! Adek lak duk terjerit2 takut. huhu..scary. tp Alhamdullilah la lps hujan tu banyak sgt dah kurang jerebu.

pompuan ni je yg jerebu tak ilang2. SENGET!!
- ni bukan aku yg snap nak feeling2 sendiri ye, pic ni adek yg snap..;) 



1 comment:

Emy Omar said...

Syukur sangatkan kak..cuaca dah kembali seperti sediakala..rindu gile nak tengok awan time jerebu tebal hari tu

klik klik (^_^)