14.6.13

::GETAH::

14.6.13

INGAT lagi tak kegunaan bullet stapler yg aku tepek kat blog ni haritu? Kalau lupa, bleh tengok kt SINI balik. Kali ni aku nak bagi kowang tengok kegunaan getah rambut pulak...heh heh..


ini jam seploh hengget 
(satu2nya jam yg aku ada skang ni)

ini getah rambut
(amik anak punye)

.........  ^______^

kretip gak pompuan sewel ni...sedey sgt!!!






6 comments:

el said...

getah rambut ngan bullet stapler tu aku pun nah buat cam hang buat..asal kita ni otak sm eh..jodoh kuat kot kahkahkahkahhhhh

A.I said...

El,
Kennnnnnnnnnn....jodoh kuat oo. kata berkongsi kekasih gelap. harus le otak sama. kah kah kahhhhhh

Ibu n Abah said...

Kretip laaaa
Nanti share bab kretip..

fazilzura said...

wakakka .. harus gune apa yg ado kak ..

Abil Fikri Ahmad said...

Aduhhhh lalink I pakai getah la pulak bersama jam!!..ada rezeki kita beli jam baru ehhh...

A.I said...

Akak,
bila keadaan dah terdesak, mmg kluar idea2 sewel gini kak. hehehe

Jub,
kennnnnnnnnn...belasah ajelah asalkan boleh ;)

Abg Abil,
Sian ai kannn? nak tunggu lalink belikan jam baru le ni. heh heh...

klik klik (^_^)