11.6.13

::BERKUBANG BLAKANG RUMAH::

11.6.13

Cuti skolah bebudak ni aku tak bawak ke mana2 pun. Haritu je gi mandi kt Ulu Yam. Tu pun sbb takde rezeki dowang nak mandi kolam kt selayang tu. Ada timing & kami2 yg tua ni tak boleh nak mandi sbb kene pakai baju mandi tu. Ikutkan nak je aku pakai bikini. Kang mau ada yg pakat lari kluar dari kolam tgk langsuir mana lak yg nak mandi sesama :P

Tp, gambar gi mandi kat Ulu Yam takde. Boleh? hahaha...

Gambar yg aku tepek ni ujung bulan 5 haritu. Balik dari mekap tu x tau nak bawak bebudak ni main kt mana. Bawak jelah kt Templer. Dekat je ngan umah aku. 5 minit je kot dh smp. Ni kira pakej la..bleh main pasir, air & tmn permainan skali. hahaha...senang keje mak kau nak ;)

Best tmpt ni. Tp yg tak bestnya banyak monyet. Habis semua bekalan makanan yg aku bawak dowang curik. hohoho..rezeki kau le monyet...sronok kau dpt mkn grg pisang, kopok lekor, jambu & biskut ye. Beraya sakan kau anak branak..hehe




takyah lah kowang pelik tengok anak aku yg terlebih ni..
mcm biasalah, anak ema anak aku jugak..
- gitew

sedap kowang makan satay dlm sungai ye bebudak ^____^







4 comments:

Ibu n Abah said...

Ai..
kita ni bawak anak mandi sungai.. rasa lebih selamat cari sungai yang cetek2 kan?
kepala kita pun tak ligat nak pikir bahayanya...

adarnadzmie said...

best juga klu dpt mandi air ala2 sungai gini...:)

A.I said...

Akak,
betoiiiiiiiiii sesgt!! idak le risau bebudak tu main air. kita pun boleh le main skali. ai takut air yg dlm2 tu. hehe...

kak normi,
Sejukkkkk je ^___^

fazilzura said...

mana gmbo ko kak .. wakakak
sure ko pun selam sama kan kan kan

klik klik (^_^)