31.12.14

::BUDAK X'MAS::

31.12.14

Dah nak abis tahun baru nk up criter yg lepas. Bukan apa, kang org ingat aku ni tak sensitip lak hal2 yg berlaku kt negara kita skang ni. Kami sekeluarga pun sebenarnya lagi terasa dgn keadaan skang. Sampai ke harini pon abah masih tak dpt kami contact. Nak mintak sesape gi tengok2kan dia pon tak boleh sbb takde jalan ke sana. Sungai golok tu tinggi & deras sungguh airnya. Takde sesapa pon yg seberang ke siam sana :( keluarga kaman kt kampong pun baru smalam dpt berhubung. tu pun melalui sms, call tak boleh langsung. sms tu pun nasib2 je dpt masuk line. Tp Alhamdullilah keadaan kt kampong ok. Cuma bekalan makanan jelah yg takde skang ni..

Ni nk criter pasal sebeday Along haritu. Aku branakkan dia hari X'mas. Mmg takkan aku lupalah sbb aku kene emergency Cser, along dah lemas time tu. Yg belah pewot aku pun doktor yg tgh sambut raya. On call dowang masa tu. hehe..sian, hari raya kene mengadap pewot aku yg berkerak ni. Sori Doc! :P

Mcm biasalah, sebeday anak2 aku mana ada buat party liar ke, party buih ke..masa baby dulu ada la buat. Kami potong kek aje. Haritu bagi along hadiah jam & ceklat2 feberet dia je. Dah bila ditanya, kata tak tau nak apa. Aku belikan tu jelah. Jadik la ye nak...heh heh..Along potong kek kt umah mak..

15 tahun sudahhh...

muahhhhhhhhh!

potong kuehnya...potong kuehnya..

semoga along menjadi anak & kakak yg terbaek...amin..

kami 
^_________^




2 comments:

Ibu n Abah said...

Happy bday Along
Ek!!!
Tetiba kuar 2 boboy...
Jelez akak

A.I said...

Akak,
Anak pinjam je tu kak. Yg si abgnye tu, Aiman (anak sam)..dpt la tido 2 mlm ngan dia. sronok main kt umah dgn kakak2. bila kene pulangkang balik, mamanya ni yg teruk teriak. huhu...

klik klik (^_^)