16.9.10

::GEGAR MELAKA::

Ha! Amik kau!
tin sardin pon x sesak camni..hahaha..
yg penting, walaupon tersepit..MERIAH uolls!!


mahal sungguh beca2 ni tau.
1 - RM20 yg perjalanannya tak sampai bape meter pon.
kalau kami naik malam tu kene caj RM120++
Sengkak!!!


cantek giler bulan + bintang mlm tu..
mcm kad raya pulak kan?
Ciptaan Allah!


jom naik taming sari...
dewasa - RM10, bebudak - RM5



sempat lg bebudak ni..




aku pon nk jugak!! (^_^)



BB ngada2 manja ngan auntie iena ;P


peace along!



canteknya view!!





ms nk balik tu, bleh pulak minatang ni tersangkut kt situ!!
isk, sib bek bukan kene time kami..kalau x, mau ada yg terkencing kt situ.
kami tengok, kipas ekon dia pon mati tau. huhuhu




aku ada family gath kt PD harini smp sabtu.
ENJOY!




6 comments:

Lyana said...

meriahhhhhhhhhhh........

bulan dan bintang yang sama cam yana tgk..misti kite tgk pada malam yg same kan... memang sejibik cam kad raya....

Emy Omar said...

Wah meriah kak beraya sampai ke banda hilir

mamashasha said...

kak ai, kasi gegarrrrrr !!! fuhhh best gak jalan2 memalam kat situ...aku blum coba naik taming sari tu lagi,...

suhida said...

kak ai,klu tersangkut mmg kecut ler..tp yg paling takut klu takde a/c,memang ler aku meraung kat situ...huhuh..

Softtouch [Hanim] said...

bestnya raya kak ai...meriah...

Fiza Nordin said...

berjalan sakan ko besan... syioknyeeee

klik klik (^_^)