11.9.10

::ABAH::

11.9.2010 - Harini tepat setahun Abah pergi. Abah pergi seminggu sebelom raya tahun lepas. Rindu hati ni tak terkata. Gambar2 kat bawah ni adalah gmbr raya yg terakhir ngan arwah. Mmg sayu je pagi raya masa bersalam-salaman tu :( Rupanya itulah hari raya terakhir dia.

Pada sesapa yg nk tau mcmana abah kesayangan aku ni pergi, bleh baca balik kat SINI. Aku bersyukur sesangat sbb dapat jaga dia sampai putus nyawa. Dia pergi pon pada hari & bulan yg baik. Bulan Ramadhan & hari Jumaat. Alhamdullilah... berseri2 muka arwah selepas dimandikan. Kami adik bradik redha dengan pemergian arwah walaupon memula tu mak mcm tak dpt nak terima sbb sepanjang abah sakit, dia yg jaga siang + malam kt umah tu..

Abah, intan rindu sangat..!!!
Al~Fatihah



mak bersalaman ngan arwah abah..
masa ni abah dah bukak baju raya dia.
x selesa katanya..


sayangggg abah!


raya terakhir abah



7 comments:

JaJa'Z said...

Sedekahkan doa buat arwah abah..semoga rohnya aman di sana...

MUMMYMUJID said...

yang pergi tetap akan pergi ...sabar ye k.ai...

abangfaizul said...

tahun lepas pun raya terakhir mak kami ngan kami, kak... teringat lagi ligat mak kat dapur... ermmmm

zyra said...

Al-Fatihah tuk arwah abah akak... semoga rohnya ditempatkn dikalangan orang2 beriman.. aaminnn...

pg td ziarah kubur.. ader 9 kubur semuanya... 3 drpdnya tu mmg pergi mase bln ramadhan n raya.. so, stiap thn bln pose n raya family kitorg xde laa beria sgt.. sket2 je nk celebrate pon...

mamashasha said...

al fatihah...bykkan berdoa dan sedekah kak...mmg kalau sesape yg kehilangan org tersayang akan sayu tiap kali menjelang lebaran...aku paham perasaan ko kak...

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery said...

AL FATIHAH utk Abah & Sume Umat yg telah meninggal dunia.....

Fiza Nordin said...

al-fatihah utk arwah abah ko besan...kite same2 menghitung tahun demi tahun tanpa org yg kita sayang... sabar selalu.moga mereka aman dan tenang di sisiNYA...

klik klik (^_^)