6.9.10

::GIGIH::

MALAM td aku anak branak berbuka pose ngan makanan yg mewah2 kt Hotel Royale Chulan, bos aku banje. Selesa giler mkn kat sana. Makanan pon kepelbagaian. Mmg tetiap tahun bos akan banje kami kt opis ni anak branak berbuka pose. Malam td kami sume dapat gak duit raya dari bos. Syukur sesangat. Bleh la aku bayar bill2 yg tertunggak. hehe... rezeki (^_^). Lps abis berbuka tu, lepak2 jap ngan opismate..dari sana aku trus bertolak blk ke Melaka. Dlm kul 11 lebih kami sampai. Kami gigihkan jugak sbb nk hantar Along & Angah duk ngan datin biah kat sana. Kesian pulak nnt kalau dowang duk kt umah berdua. Baik hntr blk kg. Dapat gak temankan mak kt sana. Lps sahur pagi tadi, aku laki bini bertolak blk ke sini. Hantar kaman gi tmpt keje dulu, pehtu blk Rawang hantar BB + Adek kt umah Ema, pehtu ke spital selayang pulak. Adoiii...ni aku dah pancit. Baru smp kt opis ni. x sabar nk tunggu time rehat kang nk tido. Ptg2 kang aku hapdet gmbr berbuka pose kt hotel mlm tadi tu ye...nk settlekan keje sat ni..huhuhu






7 comments:

Ieda Al-Habsyi said...

tak sabo nak tgk gambo ratu keliwon makan ni, hehehhehe! :)

Softtouch [Hanim] said...

ok...saya tunggu...

D.O.U.B.L.E...S said...

cepatla kak aku nak tengok nie tak sabo.....DAPAT DUIT RAYA???????

nome said...

royale chulan? mmg sedap kan...ada dlm 800 jenis makanan yg dihidangkan..berbaloi2 ko mkn kat sane kak...lg2 ditaja sepenuhnyer oleh boss terchenta....

Emy Omar said...

Wah gigih ko kak drive dari melaka..tak sabar nak tengok gambar akak & family berbuka kat royale chulan

A.I said...

IEDA,
JAP LAGI ADO LA TU ;p

HANIM,
TUNGGUUUUUUUUUUUUUUUUUU

CT,
RUGI KAU X JOIN WEI. YE! DUIT RAYAAAAAAAAAAAAA. lalalala...

NOME,
TULER WEI. REZEKI AKU ANAK BRANAK DPT MKN KT SANA. PUAS ATI SUNGGUH!

EMY,
GIGIH! GIGIH! GIGIH!

MUMMYMUJID said...

beat makan kat hotel....

klik klik (^_^)