4.9.10

::MAJLIS BERBUKA POSE + PENYAMPAIAN HADIAH IMAM MUDA_030910::

MEKASEH bebanyak kpd Astro yg menjemput team Cinta Aliah ke Majlis Berbuka Puasa + Penyampaian hadiah utk Imam Muda. Mekaseh jugak kt adik aku, AJ sbb heret aku skali ke majlis tu. Sronok sangat sebab dowang sume peramah & best!! Yg kelakar tu sume ingat aku ni tunang si AJ. wakakakaka..bila bgtau aku ni kakak dia, sume terkejut. Yg wat koyak bontot tu, dowang x leh nk caya aku dah kawen. APAKAH?? kah kah kah (riak le ni) ;P


dah lama tak bermekap. takyah la kowang terpedaya,
kejap je mekap ni melekat kt muka aku.
Pehtu abis berbalak2. Kulit aku melampau sgt minyak skang ni.
isk..nyampah tol!!


tunggu sampai kejung kita kan?? kau la ni!! hahaha
gilo!


buka puasa ngan manisan kat surau dulu..



bini IM Hizbur + IM Aysraf amik makanan pon aku snap ;P
tudung labuh ijau tu Nana, bini hizbur.
Sopan sungguh dia. i like!


nasik magdut ke apa ntah ni..makanan arab.
takleh nk masok tekak sgt le..huhuhu


makanan arab


wow! kekarrrr ;)


me + kakak sirih ;P
Sepanjang rancangan IM ni, Ajeet lah yg tolong AJ mekapkan IM..


Makeup artist yg gigih!!
bagus camni kan? diberi penghargaan bila penat lelah wat keje :)


mak handam + pak handam seibu, sebapak!!
memula tu sume ingat aku ni tunang si AJ.
die man...die! kahhhhhhhhhhhhhhhh



masa ni sebenornya molot dia pok pek pok pek tgh borak ngan aku.
Memacam yg dia tanye. dah terbalik pulak
dia terkejut aku dah kawen. sbb memula tu dia ingat aku tunang si AJ.
Apakahhh???? ;P




dapat kunci Exora tu. Duit 20k pon dapat skali mlm tadi..rezeki sungguh!


penyampaian hadiah



Ayoyo...sumpah aku jatuh ati ngan bini Hizbur ni.
Nana ni sopan, cantek manes, peramah. tangan tak lps pegang tgn aku. alahaiiii...
so sweet nana (^_^)
yg tak bleh blah tu puji2 aku cantek. KOMA!!
dia beria2 tak caye AJ tu adik kandung aku. Nasib kau la AJ,
kau nampak tua benar dah skang. KAHHHHHHHH.
Nana pon x caya aku dah beranak..cam anak dara katanya.
PITAM 24 JAM!!! zzzzzzzzzzzzzz


Ijah (astro) + aku si pompuan topong gomak yg dah berpeloh2
+ Husna (bini asyraf)


IM taufek fek fek fek...
lawak la dia ni..haha..

"BODY" + "BENGKOK"!!!! - hanya kita2 je yg tau
wakakakakaka


PEACE!!! (^_^)


kononnya nk amik gambar kete, abis kene hadang ngan kowang! cis...


koma..koma..koma..



MEKASEH ASTRO!!




12 comments:

afiq said...

dah koma lopeh tuh pitam. mano satu nih.. wakakakka

A.I said...

AFIQ,
PITAM DULU, PASTU BARU KOMA. haha...

mamashasha said...

wahhh koyak tu....kejam pitam kejap koma ko ye....muhahha...aku pun percaya ko tak kawen lagi & ada 4 anak kak! hahaha..sungguh2 asyraf interview ko kak...isssh sweet moment....happening ahhh...cantik tul wife hizbur tu..sopan nye lahai...

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery said...

huhuhuhuhu.....nape sungguh keji sangkaan mereke itu...LARIKKKKKKKKKKKK

Hazey said...

Jelezzzzzz!!!!!

A.I said...

BED,
ADOIII...KOYAK LAGI! kahhhhhhhh..X SIA2 AKU MEKAP 6 INCI TEBAL MLM TU. haha..BETOL TAU, SMP SKANG PON TINGAT LG KT NANA TU. SUWIT SANGAT!! (kt asyraf pon tingat gak ni) miahahahaha...

AJ,
SIAN KAUUUUUUUUUU! kahhhhhhhh

HAZEY,
TAK BAEK JELEZ TAUUU..haha

kumichan said...

jelezzzzz...jelezzzz dan jelezzzz...die...die....koma....koma.....pitam...pitam....

MUMMYMUJID said...

rabak...rabak.ko x leh tdo mlm la asyik kne puji jer...

misz punat said...

akak mmg cun pon..hehehe..
suke2...
vouge gitu..
mmg klu akak x tepek kat blog sal family akak..
confirm peanut teka akak adelah ank dara..wow..
apekah rahasie??hehe

A.I said...

KUMICHAN,
kahhhhhhhhhh...I LIKE UR KOMEN! haha (^_^)

YAM,
BYK DAH SPENDER AKU YG RABAK AKU BUANG DAH. LPS NI TAKYAH PAKAI SPENDER LAGIK LA ;P

PUNAT,
"die...die....koma....koma.....pitam...pitam...." - PINJAM KOMEN SI KUMICHAN! hahaha...

Softtouch [Hanim] said...

kak ai mmg cantik..meletup plak tu..jgn lah die die die..pitam pitam pitam..

aj sgtlah kekar...he he he

A.I said...

HANIM,
MELETOP KADABOM!! kengkononnya la..hehe...AJ DAH SEMESTINYA KEKAR GITEW.. ;P

klik klik (^_^)