19.4.11

::PATOT LA RASA XDE MOOD!::

DARI pagi tadi aku rasa betol2 takde mood. Nak hapdet blog pon rasa cam malas. Makan pon x lalu. Rupanya2 baru dpt tau dari AJ tadi, Abah (pak mentua) aku sakit. huhuhu. Darah tinggi dia naik. Sepatutnya kene tahan kt wad. Tp sape lak yg nk jaga dia? Bapak2 sedara sume keje. Adik ipar aku, Kak Ja kene jaga umah & anak2. Laki dia pon xde, bertugas masuk hutan rasanya. huhuhu..SUMPAH aku rasa cam nk terbang jumpa dia skang jugak!! camne nie.. -____-



semoga abah diberi kesihatan yg baik olehNya,
amin..


7 comments:

Jiejah @ Iza said...

moga abah mertua ko cepat sihat ai .

TuYa said...

memang risau kan kak bila org tua kita sakit..dh le jauh..kalau boleh nak ade depan mata je..

sama2 la kita doakan kesejateraan dan kesihatan org tua kita..amin..

nome said...

lahai...semoga 'boypren' ko cepat sembuh yer sis :(

ieda said...

moga abah AI cepat sembuh..AI,kawan akak bgtau badam boleh kurangkan tekanan darah..cubalah amalkan.tak kisahla nak masak ke, nak panggang pun ok.

Syerah Omar said...

semoga abah akak cpt sihat yer.akak rasa jauh..aku nih..lagi jauh.aku risau sgt kalau bab2 nih...aku doakan semoga smuanya sihat2 belaka.ameen.

Lyana@Mely said...

semoha apak mertua akak cepat sembuh ye

irma said...

semoga pak mertua akak cepat sembuh

klik klik (^_^)