15.4.11

::TERCICIR DAH OTAK AKU!!!::

porak peranda dah meja aku kt tkt 2 ni.


org len sume dh pindah ke bawah (tkt 1). aku ngan sam je blom. mcm payah lak kami nk terima dokumen apa bagai. jenoh gak la kejap2 turun naik buat keje. tp smalam mmg dah klimaks la. dowang siap pecahkan tangga dari pintu masok tmpt aku ni. nk buat tiles katanya. kowang bleh bayangkan x bunyik dia camne? kalau selama ni dowang pecah2kan tkt 1 pon isirung otak aku ni bergegar2, ini pulak dekat sebelah luar ni je ha. rasa cam nk terburai isi tengkorak aku!!

ddddrrrrrrrr......dddddddrrrrrr...dddddrrrrrrrr...




berabuk smp ke dalam!!


tu dia!!!!!


Jap lg aku nk kene turun dah. sbb dowang nk tepek simen & tiles bagai. Makanya, berpindah le aku ke bawah. Opis kt bawah dah cantek tau. Tp blom complete lagi. Dah siap nnt, aku amik gambar riakkan kt sni ye.. ^___^


3 comments:

shiori_LA said...

wah sama plak kita ofis tengah renovate gak nih...huhuhu hari2 makan debu...sampai batuk2 la tak baik2...

nome said...

wahhh tak sabar nak tgk opis baru ko tuh...sile meriak yer...keh keh keh :D

ComeyBelako said...

salam,
great to be back here. apa habaq ai. lama aku tak singgah sini dan jugak tak godek belog. toklaki aku kena stroke lah ai. please pray for us ai. you take care too.

klik klik (^_^)