25.4.11

::PUAS MAKAN!::


Ni bakso aku beli kt psr mlm haritu..
besar penumbok bakso dia tau.
yg best tu, sedapppppp!
katanya, yg besar penumbok tu mmg dia tempah.
dlm tu ada 3 bakso kecik, 1 yg beso.
^___^



yg ni pulak ikan terubok.
dah 2 minggu aku tingin nk mkn.
hari sabtu tu abg kaman belikan 2 ekor, aku adap sekor tu sorang je.
ha, amik kau! pulun abis ;)
puas anak tekak aku! muahahaha


sedapnya!
ada lg sekor kt umah x masak lg..


utk anak2, ikan kembong aje.
senang makan kurang tulang. hehehe...



10 comments:

Eye_nee said...

Buleh ker ko mkn sumer ni...kang tetiba mentol lampu ko malap jer..jenuh nak mkan ubat...tp bila dipikirkan..Ajal maut ni kat tangan Allah....menahan nepsu mkn ni la perkara paling sulit...rumit...complicated tuk di lakukan...

nome said...

suka suka suka...dah lama aku x telan bakso...gabak giler bakso ko tuh kak...sure kenyang anak tekak pas mkn bakso tuh...nikmat tol!

A.I said...

EYE_NEE,
haha...PANDAI PON AKAK JAWABKAN SOKLAN TU! ^____^

NOME,
hui...MMG NIKMAT GILER! DAH LE SODAP. PUAS AKU ;)

Marina Monroe said...

Salam Ai, amboi sedap nya bakso tuh, auntie teringin tapi belum lagi dpt makan..kena cari jugak lah..he he he

estee_8980 said...

sedapnya bakso n ikan terubuk bako... buat lak air asam kaw2 pedas..meleleh ayaq idung

fazilzura said...

wahhhhhhhhhhhhh mantop nye menu mu kak mon...
sodap betui .

eLYies said...

sedapnya bakso...memang meletup laaaaaaa~~

bay said...

nikmatnyeee hidup... sedap tu.. haha

ieda said...

cemana org buleh makan terubuk????akak sampai la ni tak reti2 nak makan...rasa mcm asyik nak tersangkut ja tulang2 dia tu.

Syerah Omar said...

kak ieda nak tlg jwb.isi dia jgn cubit sikit2 mcm mkn ikan masin.kena angkat sekeping isi dia beso2 sket.masa nak siang ikan tu..kena rentap sket ekor dia dgn kepala dia tu bagi tegang sket badan ikan tu..hahaha..

kak ai..daun pisang semer mmg mahal sini.tp ikan terubuk sekor 5-10 hinggit duit kita ok.org arab x pandang le ikan susah makan nih.dieorang makan ikan beso paha2 dieorang jer..ahahhahaa

klik klik (^_^)