10.12.12

::BERENDAM::

10.12.12

Sian anak2 aku. Cuti skolah ni tak gi bercuti ke mana2 pon. Along jelah yg tak lekat kt umah. Kejap kat umah mak, kejap kat Melaka...skang ni ada kt umah adik aku si Sam tu pulak, kat Damansara. Smalam aku angkut le Angah, BB & Adek gi mandi2 kat Kanching je. Tmpt ni dgn umah aku dlm 10minit je dah smp. Gasak le...asalkan bebudak ni sronok dpt main air. Si toti + sofi pon aku angkut gak. Tp dowang berendam kejap je. Pastu duk tido kt celah pokok ;)




mandi smp layan eskem..

peace yo!
the bodyguard

nampak pokok tu?

toti + sofi yg tgh lena tido kt celah tu..dikoreknya lobang, pastu benamkan badan dlm tanah ^__^

eeeee....ada ulor! moh le kita balik....
ni pun dah berendam lama..masing2 dah kecut.

singgah tesco jap...

tengok le si BB ni, dari memula masuk, smp abis beli barang..selamba je dia duk baring kt dlm tu..isk.



1 comment:

Emy Omar said...

Best dapat berendam ni kan kak..aish terkezut tadi tgk BB telipat dlm trolley tu rupa2nya mmg masuk sendiri ingat mama dia sumbatkan dlm tu hihihi

klik klik (^_^)