28.12.12

::PERSIAPAN KE SKOLAH::

 28.12.12

Camni le aku tetiap tahun. Start dari thn lepas semua anak2 aku bersekolah. Yg agak 'azab' skit dah tentu le Adek. Yuran tadika ngalahkan nk masuk universiti! hohoho...Persiapan bebudak ni skolah pon ala kadar je. Dlm2 ala kadar tu berhabis gak le fulus $____$. tong teng tong teng, dlm $700 gak terbang beli barang & buku. Tu pon dah habis bajet dah. Camtu le kan? duit skang ni macam air lalu je. Tp yelah, rezeki utk anak2 tu pasti ada. InsyaAllah ^___^  (tetiba feeling2 ustazah lak aku..heh heh)




 buku skolah

 baju skolah
Angah kene beli lebih sbb darjah 4 ni dia dah takmo jadi pengawas, dia nk jadi student biasa je. makanya, kene lah belikan baju lebih utk dia. Yg BB pulak mmg kene belikan yg baru sbb baju yg lama tu dah jadi cantik skit dari belacan. Lasak sungguh le hai....Baju utk along aku beli selai. Kain pakai yg lama punye je..

 kasut
beli 3 pasang ni je sbb yg lama punye boleh pakai lagi..

 amik kau! mcm nk bukak kedai stationaries ;P

 pembalut buku teks.
dah aku balut kat buku bebudak tu kelmarin...

berbahagi-bahagi

mmg kene buat gini le. kang ada lak yg tak puas hati.
ok anak2, belajarlah bersungguh2 tau, sbb mama pon bersungguh2 sediakan semua ni. 
eh, bukannye mama merungut..tp nk bagi kata semangat ^____^



3 comments:

Bibu Wilda said...

kan?excited dapat semua baru

Ibu n Abah said...

Betollllll
Duit mcm air keluar...
Pastu nak kena jahit lencana.. Balut buku... Chop nama kat buku..
Rasanya masa kita sekolah dulu, kiter buat sendiri sumer.....

Kniedaz said...

hehehe..biasala..bila nak masuk sekolah...kena la belikan anak2 barang ke sekolah..sebagai pembakar semangat juga untuk diorang belajar lebih tekun.. ^_^

klik klik (^_^)