13.12.12

::MAMA & ALONG YG 'GENG'::

13.12.12

Ayoyo Along, makin meninggi kau nak oiii. Tenggelam mama! Dah mcm geng ngan aku ha...eh, tapi kami mmg geng pon. Kowang bayangkan le, kami bleh lepak berdua berjam2 dlm bilik layan youtube, pastu men gitar sesama...pastu berangan ada scandal ngan retis la bagai. Giler kan? kah kah kahhhhh...Baju kami pon sume dah boleh kongsi pakai. Kadang tu spender dia pon aku sarung. muahahahaha..gasak le kau nak, dpt mak sengal camni..








18 comments:

el said...

xsama2 xsamaaalahhh
ko npk tuaaaaaaaaaaaaaaaa hahahaha

SYANI said...

Dah macam adik-kakak je...

QASEEH HATIKU QASEEH said...

Patut ur ltk tajuk...awet muda....hahaha
Kagum la tengok np nmpj mcm adik kakak shj...
Jelessss tau....:p

Kniedaz said...

uit uit..napa maknya kurus gitu? gojes la...kalau jalan orang kata adik beradik

A.I said...

El,
kau dengkiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!! kah kah kahhhhhhhhh

Syani,
akak nampak mcm adik kan? kan? kannn? hahahaha

CT,
takmo le tukar tajuk. kang org lain pitam baca ;P

Kniedaz,
nampak je mcm kurus, tp pewot moncit. huwaaaaaaaaaa!

atanayuiman @ Jue said...

memang leh jadi geng gosip la niesh! jeles nengok.

A.I said...

Jue,
Tuler...sesama naik gediknya. hahahaha

fan said...

Ratu modals....opss models.

:-)

Adekniza said...

macam adik kakak.. :)

Bibu Wilda said...

waah so pinkish la peplum kau!!tinggi btul la along...ni nama de Ai junior hehehe

A.I said...

fan,
ala....sebut jelah modal. masuk ni dah 2 kali kau panggil aku modal ;P

Adekniza,
aku adik kan? hahahahaha

Bibu,
aku x tau nape dlm gmbr ni nampak peplum mydin aku kaler camtu. walhal kaler ceklat oren2 je uolls..

Granny Hani said...

nanti Along akan mewarisi kecantikan mama..tengok lah nanti.

Ai AizahAliuddin said...

Granny Hani,
UHUK!! cantek ye kak? muahahahaha

Abil Fikri Ahmad said...

Degil yea lalink ni !! Cekak pinggang!!..rotan nanti.

Cmana si Along leh lebih tinggi pulak tu...

A.I said...

Lalink,
Lor....cekak pinggang pon tak boleh ke? tak kemek pon buah pinggang ai ni kene cekak. hahahaha. ntah le lalink, ntah nape dia boleh tinggi camtu. hohoho..

fan said...

:-) yes :-)
hehe.

A.I said...

Fan,
heh heh heh ^___^ takpelah, kau panggil apa2 pon boleh aje..

CathJ said...

cantik mcm selal... :) mcm adik beradik... best... :)

klik klik (^_^)