19.12.12

::PITAM EMPATPLOH KALI::

19.12.12


(wordless kononnye, tp ada gak sepatah dua kata :P)






mak feeling retis uolls..maapkan mak ye anak2

(pitam, bangun, pitam balik, bangun, pitam, bangun balik, pitam balik..kejungggggg!!)




*fan, aku tau kau mesti nk mengutuk aku kan? ye, ni modal! wakakakakakaka.....




24 comments:

el said...

tutup muluttttttttttt!!
sape tutup mulut?
akulahhhhh

nganga tgk pic ko ni bleh cam tu lol

A.I said...

El,
katop molottttttttttt!!! wakakakakakaka...

Bibu Wilda said...

satu je aku nak komen.

"kapet rimau tu sama..aku pon ada"

hahahahahhahahaahahah

A.I said...

Bibu,
kau hade??????
wakakakakakakakaka

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

piwit
klon najwa latif gitu.
masih begetah yut
hihi

Ibu n Abah said...

Comeiiiiii
Sihat???

A.I said...

tinie,
eeeeuwwww! takmo le najwa latif tu. tak soker ;P nk yuna. hehe...

Akak,
ngeeee...saje gedik2 kak. ai sihat :)

Abil Fikri Ahmad said...

DEGIL !! masih gak nak cekak pinggang tu..!!....anyway, nice pic la lalink..

A.I said...

Lalink,
Alamakkkkkkkkkkk...ai terlupa!! tp kan lalink, kalau tak cekak pinggang..nk cekak apa yek? hurmmmm...

Adekniza said...

comel.. :)

A.I said...

Adekniza,
kennn...feeling sgt pompuan tu. isk isk isk

Eye_nee said...

Kagom mak nokss..gambar itam putih ko bersama sedikit warna gitar itu ada lah sgt simbolik gitu...akk umpamakan biarpun kehidupan ko bagai hitam dan putih(japsakitjapelok)...namun tetap ceria(gitaritu)...

fan said...

Tgk pic terus nak muntah

:-P

abangfaizul said...

erk... ok la tu. cantik. kate tak elok kang mengamuk lak pompuan ni.

ainan tasneem pun nanges ni kak

A.I said...

Eye_nee,
ha.....pandai pon akak! hidup aku mmg byk gelap dari cerah. hahahaha...

Fan,
Meh aku takung dengan plastik muntah kau tu. hahahaha...

faizul,
try le kau ckp tak cantek, aku cabut balung mak hayam kau tu nnt. wakakakakaka....

fan said...

pantun 2 kerat

muntah bukan sebarang muntah
bukan takung plastik tapi getah
haha.

A.I said...

fan,
pandai pulak kau berpantun ye..
wei, getah apa tu beb? hahaha

fan said...

skarang kul brapa
minum air kelapa
hidup jangan pandang rupa
tahu takpe

hihihihi

A.I said...

fan,

skang pukul lima,
jap lagi dah pukul enam,
aku pon tak tau nk jawab apa,
last2 aku main hentam.

muahahahahaha..

nome said...

kagom aku mak beranak 4 nih! sumpah gorjes gonjeng kalahkan anak dara! jelitas uuu!!!

abislah retis kat mesia tak boleh cari makan...yuna pun leh kalah nih :D

A.I said...

Nome,
kennnnnnnnnnn...nanges guling2 dowang tengok kesengalan aku ni beb! hahahahaha....

fan said...

Hari krismas hidang sarsi
Ai minum ngan 4 puteri
Wahai ratu posinglah 12 aksi
Boleh dibuat kalender meja tu zero wan tri

:-) muntah..

A.I said...

Fan,
muntah bukan sebarang muntah,
tingin nk muntah dlm getah,
kalau kau nak aku tadah,
meh dtg rumah.

hahahaha....

fan said...

Tak kira tangga ke rumah
Lagi baik takde getah
Kalaulah kau yang tukang tadah
Berulang aku nak muntah sampai lemah


Hohoho

klik klik (^_^)