4.1.13

::BERLONGGOK DGN SEDARA MARA::

4.1.13

1.1.13 haritu sepupu aku ada buat majlis cukur jambul baby baru dia, Dhani kat Selayang. Dah lama tak jumpa...makanya, meriuh le kami time tu. hohoho...lps tu kami trus ke Sg. Buloh pulak, ada kenduri tahlil utk Mak Lang..


dgn sepupu aku, Ina..
dulu kami membesar sama2 kat Sg Tua, Selayang tu :)

ni pulak scandal retis aku, Ujang...
..ni laki si Ina. heh heh

AJ + Ayong

cayunkkkkkkkk mak!


adik + abang


datin biah + ai sewel

menyempat je kau kan long? ish...

baby Dhani yg diraikan ^_^


ni pulak masa kt rumah sepupu aku, Tuty kt Sg. Buloh.
kenduri tahlil utk Arwah Mak lang..

anak buli mak! muahahahahaha....



4 comments:

el said...

aku npk dress ko je ai cantek...
dress mcm tu size ko mmg ado..size aku ssh nk dpt..hahahah sian kan lalalala

A.I said...

El,
kau nmpk dress aku je el? aku kau tak nampak? cissssss...!
e'eh...ye, ada la rasa kesian tu skit2. hahaha.. wei, aku ada lagi selai yg kaler putih tau. besar skit, opismate aku kata nmpk x elok aku pakai. kau nak tak el?

el said...

semua putih ke ai..besar mn tu?
ni cotton ke lyra aii?kdg2 warna putih mmg xsesuai ngan kita tgk baju lah..cover bontot x ai haha

A.I said...

El,
banyak lak soklan songeh kau el! kah kah kahhhhhh....cover bontot skit le kot. sume putih. tp kene pakai inner sbb bhg lengan jarang.

klik klik (^_^)