16.1.13

::DECO 50 HENGGET::

16.1.13

DECO katanya! feeling sgt kau pompuannnnn... ;P walhal tukar tikar getah yg dah terkoyak rabak kat luar rumah tu je. Aku beli pokok sebatang penaik seri nk masuk rumah kononnye. Pastu kalau kowang perasan,  lemari tmpt letak slipar aku tu dah takde penutup. Dah roboh. Aku pakukan je dgn kain. Takde lah nampak slipar2 kt dlm tu. Aku ingat nnt aku nk beli pokok kecik yg ada jual kt Tesco ($5.90) tu sepasu, pastu tenggekkan atas lemari tu nnt ;)

Modal aku mencantekkan beranda aku yg tak seberapa nak ado ni hanyalah 50 hengget je uolls ^______^








15 PENGOMEN:

Kniedaz on 1/16/13, 7:49 AM said...

kemas tu..boleh dok menyembang sambil makan nasi ngan telur goreng

Atie on 1/16/13, 8:02 AM said...

kemas....umah kak ai hujung skali memang senang nak hias apa pun...umah sewa atie kt tengah...so...orang duk asyik jalan kesana kesini....tak sesuai nak letak tikar getah....huhuhu

Ibu n Abah on 1/16/13, 8:02 AM said...

Kelazzzzzzz....
Cantik Ai...

Cikja on 1/16/13, 8:43 AM said...

cantikla kak tukar getah tue

el on 1/16/13, 9:14 AM said...

xmcm tikar getah..mcm kayu papan tu yg mahal tu hahahaha

lau ko ada duit lebih kan ai..beli kerusi pjg skit letak situ..then letak bantai kiut2 susun ...aloooo comey dah mcm penthouse...:)

deaf-angel on 1/16/13, 9:58 AM said...

good idea
thanks for sharing

adarnadzmie on 1/16/13, 10:05 AM said...

ok gak tu...asal kemas...:)

Bibu Wilda on 1/16/13, 12:58 PM said...

ko memang pengemas dan kreatip!

kin on 1/16/13, 2:50 PM said...

yang pastinya, kemas dan chantek ai. Mahal ker murah x penting. Kalo beribu habis tapi tak berkemas, tak guno juga kan...

btw, me loikeeeeee !!

A.I on 1/16/13, 4:02 PM said...

Kniedaz,
kannn...tetiba teringat nasik ngan telo mata. hohoho

Atie,
tuler..sib bek rumah ujung. kalau kt tengah mmg org tak buat camni. tmpt org lalu lalang..

Akak,
Ai mmg cantik kak. eh!

Cikja,
aku lupa nk snap gambar sebelom. mau pitam kau tengok tikar getah aku sebelum ni. hahahaha

El,
kau agak melampau la el. penthouse ye? hahahahahahaha...

deaf angle,
hehe...wc my fren ^_^

kak normi,
ye kak..asalkan nampak kemas je udah. takde la serabut kepala ai ni..

bibu,
mekaseh bibu cayunk ;)

Kin,
hehehe...ni je yg mampu aku buat. kalau tak, semak kepala aku tengok bila nk masuk rumah. thanks beb :)

Azueriena Norash on 1/16/13, 9:31 PM said...

vavaava...snko memang kreatip...bleh arr berlonggok main batu seremban kat situ kann..kannn..nak gossip ngan jiran2 pun xder masalah...bleh berpiknik skali hehehee

A.I on 1/17/13, 12:56 PM said...

Azue,
mmg pon. dah siap je, anak dara aku dan2 tu le nk buat homework kt situ. syiok kene angin. hehehe

ieda on 1/17/13, 8:03 PM said...

TAK KISAH BERAPA RINGGIT ai...JANJI LAWAAAA....

A.I on 1/18/13, 10:47 AM said...

kak ieda,
kan kakkkkkkkkkkkkk... ;)

Abil Fikri Ahmad on 1/18/13, 11:24 AM said...

aaa kemas jea beranda tu..

klik klik (^_^)

 

My Life as a Mother and Wife Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei