11.1.13

::PARTY TAHUN BARU::

11.1.13


PARTY katanya! hahaha....mlm tahun baru tu kami sambut kat padang bawah flet kos rendah kami tu je. Ada mkn2 BBQ, ada wayang criter Istanbul Aku Datang, ada dangdut (kau jgn memain...), ada bunge api. Meriah la jugak..



bako hayam

tengok wayang


memasing angkut tikar dari rumah


ada lucky draw jugak...hadiah berupa minyak, beras & sabun basuh...kiut kan? hehe

memula pasang bunge api raye cine...hehe

nyanyi lagu Negaraku...(merasa la pitching mak lari)


pastu amik kau! bunge api yg cantek meletop2 atas kepala...hohoho



11 PENGOMEN:

Ibu n Abah on 1/11/13, 10:44 AM said...

Wah meriahnya..

el on 1/11/13, 10:59 AM said...

wei bunga api tu dtg dr umah kau ke..dr ntah mana2 tu hahaha

wahh lucky draw tu mmg ohsem sgt

deaf-angel on 1/11/13, 11:01 AM said...

You are lucky to have good neighbours and safe living environment.

A.I on 1/11/13, 11:20 AM said...

Akak,
mmg meriah kak ^_^

El,
woii!! betoi le...tu bunge api kami pasang sendiri. ciss!!

deaf,
Alhamdullilah... :)

kakngah on 1/11/13, 2:03 PM said...

mlm thn baru hritu aku menganga anak beranak tak tau nk buat apa. rupa2nya lembah bistro ada karok sampai pagi... cis!

La Cocca Di Papa' on 1/11/13, 3:01 PM said...

bestnye!! meriah...kediaman weols takde pun buat mcm ni... maklumlah pak tam dgn mak tam penuh...diorg sambut sendiri2 kot

Kniedaz on 1/11/13, 3:09 PM said...

baguslah kejiranan akak ni...

A.I on 1/11/13, 3:26 PM said...

kakngah,
kannnnnnn...kalau tak haritu kau bangun pagi takde sore dah. ilang berkarok mlm tu. hahaha..

La cocca,
mmg hauk sgt le gitu. sah2 dowang sambut sendiri2 je tu...isk

kniedaz,
dowang ni mmg rajin anjur2 benda2 gini...mmg best la :)

Zahirah Shamsuddin on 1/11/13, 4:29 PM said...

kakngah...

mcm best je menang minyak tu...
taman kt umah sewa sy nih org2nye tak sporting, masing2 sibuk jual ikan (selfish)

(~_~)

A.I on 1/12/13, 4:36 PM said...

Zahirah,
kiutkan? kretip je idea tu sbb mmg org akan guna. hehehe..

Bibu Wilda on 1/14/13, 8:46 AM said...

bestnye jiran2!!!!mmg sambut thn baru dgn penuh pengisian!!

klik klik (^_^)

 

My Life as a Mother and Wife Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei