26.1.13

::BERNASIK LEMAK @KLCC::

26.1.13 

KAMI geng2 mommies mak hayams bersarapan kt Tmn KLCC cuti Maulidur Rasul haritu. Yg sebenornya nk lelaga pipi ngan geng kami yg turun dari Ipoh, si Teha Cun. Kami berlima ni pun bergegar taman tu dibuatnye. Ngalahkan ada 50 org! hahaha...apa2 pun, mmg meriah. Aku sayang kowang ketat2. Nnt kita lelaga lagi cuti raya cina ni ye. Kita berkubang smp lobam! ^____^



Sue Jelita + Ila Tomei + Teha Cun + Syapak Manes + Ai JelitaSawan

Bapak Hayams of the day


kennnn...sentap aku bila sume pakat kluorkan gajet canggih manggih. mak sedih nak, mak takde sume tu. mak jakun..huhuhu

ada nasik lemak, ada mee, ada mihun, ada naget, ada sandwich, ada kuih muih..
aku tukang buat teh tarik. secerek beso tu aku angkut gi sana. Lupa lak nk amik gambonye. Org2 kt situ mesti pelik tengok aku berangkut cerek gi main kt taman *____*'

anak2 sibuk berkubang, mak2 sibuk bergosip. heh heh

 kembo 3 ^___^

along pakai tudung mama, baju mama, sluar mama, kasut mama.
aci tak? ngeeeee ;)

HOH!

kiut pic ni kan? along punye idea la ni...hihi

along + mama

Yippeeeee!!  ^_____^


time balik, lalu kt bawah pokok kt taman tu..ternampak lak buah ni. masa kecik2 dulu aku mmg suka mkn buah ni. dah lama x jumpa. aku x tau la kowang panggil apa. tp aku panggil 'Jambu Tetek' takde rupa tetek pon. Sedap rasa dia, masam2 manis. anak2 aku yg pestime mkn pun suka. Ok anak2, bila teringin sangat nnt kita gi kutip kat taman KLCC tu lagi ye. kita bawak galah skali. hehehe...






11 PENGOMEN:

Abil Fikri Ahmad on 1/27/13, 12:07 AM said...

Wahhh g 'peknik' lalink yea..Tak pernah tau yang tmn klcc tu leh buat peknik...enjoy,enjoy...nama buah tetek tu tukar la, buruk na bunyinya lalink oii..

Anonymous said...

Saya panggil jambu bola. Tang mana bolanya pun x tau la. Muahaha... Tak rupa mcm bola pun. Mmg sedap jambu nih. Kecik2 dulu klu musim dia, tiap2 ptg pi panjat pokok jiran. Hehe..

A.I on 1/27/13, 8:28 PM said...

Lalink Abil,
Boleh piknik kt situ la lalink. Nnt bila Gee dah sihat kita bawak skali dia kt situ ye.
Eh, dah mmg org panggil jambu tu jambu tetek masa Ai kecik2 dulu. tak tau la apa nama betol dia. sedap apa nama tu. kiut. hahahahaha ^_____^

Anon,
Jambu Bola? hahaha...lagi la takde rupa bola. lonjong je rupa dia ;) Tp sedap kannnnn? masam2 manis..

fan said...

bestnye banyak nasi lemaks :-) :-) :-)

Bibu Wilda on 1/29/13, 9:49 AM said...

aku org jawa panggil jambu bol..hehehe cute gile gamba kau ketip abg kaman ahahaha

A.I on 1/29/13, 10:12 AM said...

fan,
amboiiiiiiiiiiiiiiii kau ;P

bibu,
jambu bol pulak ye? haha..mcm2 nama dah jambu tu dpt. gambar tu alongnye idea. kiut kan? ;)

el on 1/29/13, 10:46 AM said...

cun pic ko ngan abg kaman tu

A.I on 1/29/13, 11:04 AM said...

El,
aku mmg cun. eh!

fan said...

Hahaha
Ratu-ratu gi piknik ramai-ramai mestilah best..

eyqaaman. on 1/29/13, 10:54 PM said...

Along ngan akak mmg mcm adik beradik. sy sndri share pakai baju ngan seluar mak. tp mak tak muat pakai baju seluar saya. hehee

A.I on 1/30/13, 9:51 AM said...

Eyqaaman,
kitaorg ni abis luar dalam berkongsi. hahahahahaha....

klik klik (^_^)

 

My Life as a Mother and Wife Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei