13.1.13

::KONGSI KEK RECYCLE::

13.1.13 

Dek kerana 3 beranak ni birthdaynye dekat2, makanya..berkongsi le kowang kek yg seketoi tu ye..heh heh...Si Kaman punye b'day 3/1, Angah 9/1 + BB lak 10/1. Takde sambut beria pun. Aku goreng nugget, panggil anak2 angkat aku si Echa (anak ema) ngan Tini (biasa pepagi aku hntr dia ngan BB g skolah agama skali). Ha, nyanyi le anak branak je ^_______^


memula skali turn abah.

(aku bengang sebenarnya ngan budak SR yg tulis kek ni. main tibai je dia tulis. BB punye bukan men besor lagik. kalau aku tau, baik aku mintak tulis sendiri. puas ati. eeee....sabo2)


umur dia tahun ni ada 2. boleh pilih yg mana dia nak..ajaib kan? hehehe
42 atau 43 ;)  (dh tentu la dia pilih yg 42...isk)




hepi bestday Mr. Wonderpet!


pastu gigih la maknye cepat2 deko yg lain (tp kek yg sama la..) utk si Angah ngan BB pulak..
isk, kretip sungguh pompuan tu. ohoiiii....!

nasib kowang le dpt kek recycle bebudak oiii...

turn Angah pulak..




ini budak BB the noti mmg takde perasaan punye...hahaha..





anak2 aku sume mmg spesis pirana. sekelip mata je licin! muahahahaha...
(eh, dpt gak aku bagi kat si Ema. kang sentap lak pompuan tu. dia mmg gilerkan kek)


rezeki kengkawan angah ni jugak... ^_^


(mcm x caye je si BB kepit patung tu kannnn? hehehe)
BB ngan hadiah bantal busuk baru dari mama + baju tido dari Ema

Angah dgn rantai Hello Kitty dari mama + baju tido dari Ema

ehhhhh..... Si Diva ni pun dpt gak hadiah tau, kang dia sentap lak. isk...
Adek...Adek..


6 PENGOMEN:

ieda on 1/13/13, 10:49 AM said...

happy birthday to all....moga sentiasa dirahmati ALLAH..ceria selalu...berjaya dunia & akhirat.

Abil Fikri Ahmad on 1/13/13, 12:29 PM said...

Happy Bday u guys..Semua tu bulan Jan yea, sama la ngan kita...

Pandai lalink deco deco kek ! hahahaha..Hallo Mr Kaman, Happy Bday!!

Kniedaz on 1/13/13, 1:42 PM said...

okla tu share kek...saya pun bulan 2 nanti nak buat satu kek kongsi tiga orang juga..happy birthday kepada mereka bertiga

el on 1/13/13, 4:06 PM said...

kek indulgence tu dr SR ke ai
sedapnyaaaa
jimatlah leh recycle...kami pun wat cam tu gak hehe

yayayuyu on 1/13/13, 6:32 PM said...

hepi bufday girls..wow sedapnya kek SR.nyum2..eh lupa hei bornday pak kamann

kakngah on 1/14/13, 1:11 PM said...

umo abg kaman sama ngn BB eh.. 10thn.. kehkehkeh!!

klik klik (^_^)

 

My Life as a Mother and Wife Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei