16.4.13

::BULAN JATUH KE RIBA::

16.4.13


mak oiii!!! besonye bulan!!
tanjat gegirl tau... :P

(kalau bentang kt bawah mmg boleh tertutup jalan. hihi) 



meriah jalan skang kan uolls...^______^



8 comments:

Ibu n Abah said...

hahahahaha
gempaq betui tajuk
boleh bukak syarikat akhbar..
ekekekekeke

A.I said...

Akak,
Kan kak kannnn...hahahaha

makchaq said...

Kalau jatuh keriba tak pe, kalau terserkup kereta ke motor mau accident..

Kat tempat makchaq biru je meriah, hijau baru nampak nak mencelah sikit2

A.I said...

Makchaq,
Itu le pasal makchaq. Naya sungguh kalau benda tu tombang. huhu..
Kat Rawang ni sama2 'naik' meriahnya. biru & hijau penoh kt tepi jalan.. ;)

kakngah said...

kat lembah takdok bulan :P

A.I said...

Kakngah,
ye ke beb..? lautan biru jelah ye? sni memacam kaler ada. hahaha...

Bibu Wilda said...

sama kat umah aku satu beso kalo jatuh leh wat cover kete aku terus wakaka

A.I said...

Bibu,
aku rasa boleh cover 3 bijik kete kot :P

klik klik (^_^)