22.4.13

::KUDU::

22.4.13 

Ni kes minggu lps, pun tak hengat ntah hari apa. Abg Am, laki si Linda Gebus blanje kami makan nasik kandaq kudu. Mesti ramai yg tau pasal tmpt mkn ni. Kat jln TAR. Tp sepanjang aku hidup mmg aku tak pernah rasa lagi makanan kt situ. Ni le pestime aku makan. Mak oiiiii! mmg terbaekk smp menjilat & menggonggong tulang uolls!!



linda mkn dgn penuh adab & sopan santun

kowang tengok kawan dia ni mkn camne?? 
senget!!!

linda punye..licin!

nak tengok aku punye..?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

lagi heybat!!
tulang pun aku kunyah. ikutkan hati, ini pun aku nk telan.
muahahahaha...



5 comments:

Abil Fikri Ahmad said...

Dei! lalink, apa itu Kudu laa.? nasi ka? briani ka?..Betul ka ada sedap itu macam..?

A.I said...

Abg Abil,
Yenna dey??? itu kudu nasi kandaq la. betol2 sedap punya la tambi! :P

kakngah said...

aku baca tajuk.. ingt nama kolej ke hape..
wakaakaka!!

Bibu Wilda said...

ko memang piranha!

A.I said...

kakngah,
hahahahahaha....kolej kudu!

bibu,
takkan lah kau tak kenal kawan kau ni bibu :P

klik klik (^_^)