27.2.10

::SEKOR LAGI SETAN JANTAN!!::

KUALA KUBU BHARU: “Dia tendang budak itu macam bola dan langsung tak pedulikan jeritan orang ramai yang melarangnya,” kata Ahmad Fikri Khalis, 19, yang menyaksikan Syafia Humairah Sahari, 3, dibelasah sehingga mati di padang bola sepak di Kampung Batu 30, Ulu Yam Lama, Batang Kali, dekat sini, petang kelmarin.


DI SINI...Ahmad Fikri menunjukkan tempat Syafia Humairah dibelasah sehingga mati.


PILU...ibu mangsa, Nurhanim (kiri) dan ahli keluarga menunggu di luar
Hospital Kuala Kubu Bharu.


Ahmad Fikri mendakwa, lelaki berusia 28 tahun terbabit yang juga pemandu teksi bukan saja menendang badan kanak-kanak malang itu, malah dia berulang kali memijak kepala mangsa hanya kerana Syafia Humairah masih di luar rumah ketika waktu senja.


Dalam kejadian jam 7.30 malam itu, lelaki terbabit ‘naik angin’ apabila anak teman wanitanya itu tidak patuh arahannya supaya pulang ke rumah.


Difahamkan, kanak-kanak malang itu sedang bermain di padang itu sambil menyaksikan beberapa remaja bermain bola sepak sebelum diserang lelaki durjana itu.


Menurut Ahmad Fikri, lelaki terbabit secara tiba-tiba datang memarahi Syafia Humairah sebelum hilang pertimbangan lalu membelasah kanak-kanak itu tanpa belas kasihan.


“Mulanya dia menampar dan menendang budak itu. Apabila mangsa terjatuh, dia memijak kepalanya walaupun menyedari perbuatannya dilihat beberapa remaja yang sedang bermain bola sepak,” katanya ketika ditemui di tempat kejadian, semalam.

Menurut Ahmad Fikri, selepas lebih 10 minit membelasah kanak-kanak itu, lelaki terbabit beredar dari kawasan berkenaan sebelum orang ramai bergegas memberi bantuan kepada Syafia Humairah.


“Seorang daripada penduduk yang menyaksikan kejadian cuba mengangkat budak itu untuk dibawa ke hospital.


“Namun, belum pun sempat dia berbuat demikian, lelaki terbabit datang semula sebelum mengangkat mangsa memasuki teksinya.


“Dia mendakwa akan membawa sendiri ‘anak tirinya’ itu ke hospital,” katanya.


Ahmad Fikri berkata, berdasarkan pemerhatiannya, kanak-kanak malang itu sudah mati ketika dibawa masuk ke dalam teksi berkenaan.


“Mana tidaknya, saya lihat dia langsung tidak bergerak, sebaliknya muka dan tubuhnya kelihatan pucat seperti orang sudah mati.


Lebih menyedihkan, katanya, lelaki terbabit dilihat masih memukul mangsa ketika berada dalam teksinya.


“Kami (penduduk) bukan tak nak tolong, tapi diugut lelaki berkenaan supaya tidak campur hal keluarganya,” katanya.


Difahamkan, sebaik tiba di Hospital Kuala Kubu Bharu di sini, lelaki itu menyamar sebagai ‘bapa tiri’ mangsa sebelum mendakwa mereka terbabit dalam kemalangan menyebabkan anaknya itu cedera parah.


Ahmad Fikri berkata, dia dan puluhan lagi rakannya yang menyaksikan kejadian itu tidak mungkin dapat melupakan kekejaman lelaki berkenaan.

“Saya berharap pihak berkuasa mengenakan tindakan sewajarnya terhadap lelaki durjana terbabit berikutan kekejamannya itu.


“Saya yakin penduduk di sini sanggup tampil membantu siasatan jika diperlukan pihak berkuasa,” katanya.


APA NK JADI NGAN ORG SKANG NI??!! PELIK2 JE AKU TENGOK. SANGGUP BUAT BENDA YG BUKAN2 PADA BUDAK YG TAK BERDOSA.


LAKNAT KAU SETAN JANTAN!!! SIALLLL!!!!!!

22 comments:

T.u.Y.a said...

memang laknat la jantan ni dunia akhirat kak..
Tuya sedih sangat,menangis td tengok berita..
dah mcm binatang lak perangainya..

green apple said...

aku tak paham dengan org yang tergamak nak henpok budak umur 3 tahun. Anak aku yang umur 6 tahun yang dah pandai menjawab ni pun kalau aku tengking dia balik pastu aku yang menangis okkkk. Inikan nak dihempok2. Nak tunjuk macho depan jantan takut kena belasah so tunjuk je la macho depan budak umur 3 tahun. Halo brader, telor letak mana? Celah bontot????

A.I said...

TUYA,
LAKI AKU PON NK BERAIR BIJIK MATA BILA AKU CRITER KT DIA TAU! MMG LAKNAT!!!

DI,
KAN??? ANAK AKU YG BONGSU NI SEBAYA ARWAH!!! TAK DPT AKU BAYANGKAN DIA HEMPOK BUDAK TU SMP MATI. MMG SIAL! MMG SETAN! TU TELO SUMBAT DLM JUBO! NGAN BUDAK BOLEH LA. SIAL!

LiAnA said...

“Kami (penduduk) bukan tak nak tolong, tapi diugut lelaki berkenaan supaya tidak campur hal keluarganya,” katanya.


kenapa mesti ada jawapan ni... adoiiii kenapa takder org mesia prihatin.... korang ramai.. hempuk jelah jantan tu seblm hantar balai polis...bodohhh

A.I said...

LIANA,
MMG ITU YG AKU CKP NGAN LAKI AKU! ISH. TAKKAN TERGAMAK PANDANG AJE KAN?? BUKANNYE SETAN TU ADA PEGANG SENJATA BAHAYA PON! ADOIIIII...

JaJa'Z said...

jaja pun ada tgk kat berita td..dan satu lagi cerita tersingkap rupanya mak dia ngan jantan laknat tu bersekedudukan..dan mak budak tu tengah mengandung 4 bulan..ANAK LUAR NIKAH !!!!!

si mak tu siap pengsan2 lagi..padahal slama ni tak pernah nak jaga anak elok2..apa la masalah mak dia ngan jantan tu...

senang2 je diaorang pukul and bunuh anak kan..kenapa la makin banyak orang perangai macam binatang..
tak nak anak tu bagi kat aku la BODOH!!!!!!

♥Azie♥ said...

kak ai saya dah xtahu nak sumpah seranah apa lagi dekat jantan tue mmg sial ok..

♥Azie♥ said...

kak ai saya dah tak tahu nak sumpah seranah apa lagi..mmg sial jantan tue..hsbn saya tgk pun sampai kuar air mata..mmg xde hati la jantan tue.

A.I said...

JAJA,
HA....NI PON SAMA GAK! BETOL TEKAAN AKU! MMG DOWANG BERSEKEDUDUKAN. POMPUAN TU PON SAMA GAK TU! CAM HARAM JADAH. TAK MUNGKIN BARU SEKALI NI DIA BELASAH BUDAK TU KAN? SIALAN LA JANTAN BETINA TU!!JUMPA KT MEMANA MMG AKU LUDAH JE POMPUAN TU! SAMA BERSUBAHAT. HUH!

AZIE,
KALAU NK DIIKUTKAN MMG TAKDE ISTILAH NK BG KT DOWANG NI. NK KATA BINATANG, BINATANG PONX SANGGUP NK WAT ANAK DIA CAMTU TAU. NI MMG BETOL2 SETAN!!!

Mommy Prince said...

mmg sial!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! baru 3 tahun.. masa berita aku duk tgk je anak aku kak ai.. tak sanggup .siallannnnnn nyer jantan.ko mati lah ko di tali gantung!!!!!!!!!!

mamashasha said...

Al-fatihah tu arwah..jantan takde otak tu
Tak selamat idup dunia akhirat.

kakngah said...

kok xnak bdk pompuan tu meh bg aku bela dr ko buat ank cenggitu. tp aku amik terus ler.. jgn sebut nk blk..
senang, xyh aku beranak lg...

MUMMYMUJID said...

elok je skali harung masukan mak dia lam lokap...ada mak cam x de mak...bkn nk lindung...(dh la duk sekatil lelaki tnpa nikah.....)

org kampong pon same...asal tgk je mana sifat komuniti...time ni lah nk guna...bkn masa gotong royong je...

*Dak kecikkk* said...

yg sedih nya kenapa org2 yang myaksikan kjadian itu tidak membantu lgsg budak itu..

kang saksi kejadian itu ramai??xkan tkut ngan syaitan yg sekor tu.



aku terasa hati dgan saksi2 kejadian tu..

rossysweety said...

eh....terkejut bila baca artikel tu...mmg sial pun jantan tu....setakat budk kecik cam tu pun nak belasah punya teruk....(al fatihah )

A.I said...

BERITA TERKINI TD LG BUATKAN AKU TERKEJUT! SHAHRIZAT BLEH PULAK GI UMAH POMPUAN TU. KONONNYA NK BAGI BANTUAN LA. KAUNSELING KOT. PEHTU POMPUAN TU NANGES2 DPN WARTAWAN. NGAKU DIA BANYAK BUAT DOSA. haihhh...NYAMPAH AKU TENGOK. TAK PADAN NGAN RUPA. MUKA CANTEK, AYU JE...TP SIFAT TU???

YG TAK BOLEH BLAH TU, DIA SEBENORNYA STILL BINI ORG OK!!! BLOM BERCERAI. YA ALLAH. BIKIN MALU ORG POMPUAN!!!!

Noina said...

sepak je dia balik kak..geram nar ghase!

JaJa'Z said...

dr yang dibaca..dia kenal ngan jantan tu dah 6 thn..ada berlaku perebutan mayat adik syafiah kat luar bilik mayat antara ahli keluarga dia dengan keluarga laki tu..korang rasa guaner? ke syafiah tu pun anak laki tu jugak..?

pompuan tu ada anak luar nikah setahun 6 bln..

jaja rasa banyak lagi citer yang tersirat tak diberitahu...

A.I said...

TULER, 6 TAHUN BERCINTA. DOK SKALI PULAK TU. HERAN AKU JENJIRAN KT SANA CAMNE LEH BIARKAN DOWANG BUAT MAKSIAT! ARWAH TU TAK TAU LA ANAK SAPE SEBENORNYA KAN? BONGOK SUNGGUH LA DOWANG NI. SAMA JELAH NGAN FAMILY DIA PON. BERSETONGKOL!!!!!!

D.O.U.B.L.E...S said...

memang sial babi ..

ika. said...

patut laki tu diseksa sblum dia mati. baru dia rasa azab yg kanak-kanak tu rasa.mmg jantan hina!

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

tue la sangat menyedihkan...xtaw la nak masuk dalam kategori apa dah jantan tue..nak kata orang jauh sekali..binatang pun taw sayang anak..xtaw la...memang setan la..

klik klik (^_^)