9.2.10

::SIAL PUNYE BAPAK!!::


Bayi lelaki 5 bulan mati dipercayai diliwat


PETALING JAYA 6 Feb. - Hanya mereka yang bernafsu binatang sahaja sanggup membunuh seorang bayi secara kejam.

Baru berusia lima bulan, bayi malang yang tidak tahu apa-apa itu meninggal dunia dipercayai akibat didera dan diliwat oleh manusia berhati binatang.

Berdasarkan bedah siasat terhadap bayi lelaki itu, terdapat kesan kecederaan di badan, termasuk di bahagian dubur yang dipercayai akibat perbuatan liwat.

Bayi malang itu pada mulanya dibawa oleh ibu bapanya ke Hospital Sungai Buloh untuk mendapatkan rawatan selepas mendapati anak mereka dalam keadaan 'nyawa ikan' pada kira-kira pukul 9 malam, 31 Januari lalu.

Ketua Polis Daerah Petaling Jaya, Asisten Komisioner Arjunaidi Mohamed berkata, bagaimanapun selepas diperiksa, bayi itu disahkan telah meninggal dunia ketika dalam perjalanan ke hospital.

"Menurut laporan doktor, terdapat kesan lebam dan cedera pada tubuh bayi malang itu, termasuk kesan diliwat," katanya ketika ditemui pada majlis mesra rakyat penduduk kawasan Subang Perdana di sini hari ini.

Berikutan itu, kata Arjunaidi, polis menahan pasangan suami isteri berusia 33 dan 19 tahun yang merupakan ibu bapa kepada bayi malang tersebut.

Kata beliau, pasangan itu yang tidak mempunyai anak lain, ditahan sehari selepas kejadian, iaitu pada 1 Februari lalu di sebuah tanah perkuburan di Sungai Buloh, dipercayai selepas mengkebumikan anak mereka.

Beliau berkata, pasangan itu yang bekerja di bahagian percetakan ditahan bagi membantu siasatan di bawah Seksyen 302 Kanun Keseksaan iaitu membunuh.

"Tempoh tahanan reman mereka sepatutnya tamat hari ini. Polis telah memohon lanjutan tempoh reman sehingga 12 Februari depan bagi membantu siasatan," jelas beliau.

Menurut Arjunaidi, polis tidak menolak kemungkinan bapa bayi itu adalah suspek utama dalam kes liwat dan penyebab kematian bayi tersebut.





24 comments:

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery said...

Hanjeeng punye jantan....bodoh xde hotak!!!
meh sini aku liwat ko teruk2 lak!!!
Choiiiiiiiiiiiiiii

nome said...

shial punye apak! kot ye pun mengeras...gi la sumbat ke lubang lain...mmg setan berhati binatang tol!

Mamadam said...

mmg sial pn jantan tu k.ai..kalo dh gatal sgt pn la carik bohsia ke gay..org len heboh nk ank tp die leh wat ank die camtu..binatang pn xperangai camtu..bini ade yg pi sumbat btg awk kat ank tu nape?setan tol punye bpk..

shah-ila-ain said...

adeihh kak tak tau dah nak maki ape....memang terlalu kejam...tu kalau anak dia gegel sure kene rogol dan liwat...elok sepitkan jerr batang dia kat celah pintu pastu hiris2 dgn pisau tajam....

A.I said...

ELOK KERAT JE KOTE DIA IDOP2!! MAMPOS KAU SITU!!

LAKNATTTTTTTTTTTTTTTTTT!!!

MUMMYMUJID said...

ish kalu nk buang tebiat ambik ...anu sumbat kat paip getah...ada ke ank di buat menan...org cam gini HAROS tanam idop2...(HANGGIN SATU BADAN AKU!!!!)

ita cutevirus said...

toooooooooooooooooottttt!!!!!!!

**tak leh sebut... terlalu sensored**

Eye_nee said...

Baby tu ada otak tp belum boleh guna lagik...sibapak ni ada otak cukup haul untuk guna tp tak pandai pulak nak guna.....si mak kalau subahat mana pulak pegi otak dia...SETAN tul la....

dmx said...

ngerinye...
manusia...brakal binatang !!
nuzubillah...

LeaKhalid said...

mmg cam gampang!!
itu binantang bukan manusia!!
syialllll!!

kakngah said...

pdhal.. binik tu.. muda bergetah lg..
apa la dlm isi ht dia tu sggup liwat bayi sekecik tu...

iedaLUVsham said...

bangang la...giler jantan nih!!!

AMIEROZIANA said...

oh ada baca lu kuar paper ni...tak sangka bapak dia jahat gila.....tak tahu nak samkan ngan apa...binatang pun sayangkan anak dia...memang jahat la....tak terkata.....

Natasha said...

ni binatang bertopegkan manusia...ni iblis bertopengkan binatang menjelma jadi manusia.... wat malu lelaki jer

kalau dah rasa butoh tu gatal...g jer lah sumbat kat tempat lain...tak terkesima ker dia tgk bby tuh meraung masa diliwat?? x tersentuh ker dia bila tgk anak dia meraung??
kita tgk nak kita jatuh luka pon kita dh sedih,dah risau..dia bolehlah g sumbat btg dia kat ank sendiri..

babi nyer jantan

Ibu n Abah said...

Ai,
dalam dunia maju dan moden ni...
masih ada anak2 malang yang berbapak dan beribukan binatang...

ika. said...

budusss betulll!!!

☆ lieya latif ☆ said...

mmg sial gile jantan tu kak.....mmg takde otak...bini mude 19 tahun camtu pun nak kerja kan anak sendiri...mmg sial!!! mmg laknat laa jantan tuh....

AISYAH HANI said...

apa punya bapak la ni.. takde lobang lain ke dia nak tuuuuuuuuut!!!! Biar kena sula baru dia tahu azabnya...

mamashasha said...

layak kah dipanggil bapak???????tgk bb 5 bulan pun bernapsu!!!mmg dasar binatang!

Emy Omar said...

Aku rasa la kak..bapak budak tu bukan manusia agaknye..tak terbayang ek macam mana la dia mengerjakan anak dia yang 5 bulan tu..bodoh betul..kalau ko dah ketagih sangat pegi la carik kat luar..bangang

Fiza Nordin said...

tak taulah ape nak jadi dgn manusia berhati binatang ni...sebak hati mengenangkan azab si kecik tu menanggung seksa semasa ada hayatnye...

♥Azie♥ said...

zaman sekarang tak kenal dah yg mana 1 anak yg mana 1 bin...astaqfirullah

Bibu said...

tataw aku nak ckp pe..binatang lebih 'manusia' dari manusia kot

Cinta Hatiku said...

dah ada bini buat la kat bini..bodoh!! hahaha..aku pun dah angin gak ni..memacam la skrg ni..

klik klik (^_^)