9.10.10

::KAWAN LAMA MENZIARAH::

LAMA giler tak berhapdet blog! cipta sejarah sungguh. hehe..mcm takde masa lak dari hari Khamis haritu. Jadual aku sangat2 padat. Tp kowang jgn risau, aku jaga kesihatan badan ni..ngeeee..

Selasa haritu kawan lama aku dtg ziarah raya kt umah. Berpuloh tahun x jumpa. Anak dia pon dh bujang! umang aiii...tp tetap maintain! tetap Erza yg aku kenal dulu. MERIAH!!!! Dia dtg anak branak sekali ngan kawan skolah aku dulu, Kak Huda. Laki si Erza ni pulak mmg member kamcing aku dari aku kecik2 lagi. Jiran depan umah. Kawen lak ngan minah becok ni. Jadi geng aku pulak. Tp sejak aku pindah ke Rawang ni, mmg tak penah jumpa dowang lagi..huhuhu...



aku masak mihun sop sempoi aje..


anak2 teruna Erza.
dia ni sebaya je ngan aku.
tp MALATOPS!


haha..laki aku pon gelak tgk kau Erza!
sambil makan, sambil pok pek pok pek molot dia..


Kak Huda + tunang
sian kowang, aku lupa nk lapik tikar. hehe


tuler laki Erza, kawan dari masa aku kecik2 dulu..
gi main roller blade pon kami keluar sekali.
reramai ngan jenjiran lain yg sebaya..BEST!


anak2 pompuan erza yg kiut2


anak2 pulak dah jadi geng (^_^)


eceh...mengimbas kenangan silam
pakat selak album lama yg dah berabuk..


3 of us!







3 comments:

ILA HAFIZ said...

melatop kawan2 ko. cam ko je suka pok pek pok pek..haha

Emy Omar said...

maintain kwn kak Aii tu..sama je macam akak ye

A.I said...

ILA,
MMG MELETOP2 MOLOT MEMASING!! miahaha

EMY,
DIA LAGI MAINTAIN. ANAK BUJANG DAH 14THN. CANTEK LAGI, MCM ANAK DARA LAGI. KAGOM oo (^_^)

klik klik (^_^)