27.5.11

::KOKE::

KELMARIN kul 10pg kami kt opis ni dah kene halau balik. Xde elektrik, katanya smp ke 7mlm. Dah alang2 kene halau tu, baik aku g merayap dulu. hehe..opis kt bwh kami ni siap buat rombongan g tengok wayang lagik. Musti meriah. Tp aku & lynnda g Sogo. Layan lagu smbl makan, lg best. Makanya, ke redbox le kami ^___^


2-2 kehepian smp sepet2 mata sengeh!


masok je trus nyanyi2




nmpk mcm statik je kan? wahal kami mcm org giler kt dlm tu. Berjoget2 smp kaki naik atas kusi bagai. 2 org je pon, tp meriahnya mcm ada 10 org! muahahahaha


yeahaaaaaa ;)


tergedik2 pompuan ni..ish


syiok dpt mic sorang 1!


lynnda mkn nasik goreng


aku mkn chic chop. tp x bape nk masak. Aku dah kenyang mkn ayam separuh, dah sapu licin salad, kentang & jagung...dapat 1 set lagi free bungkus bawak balik. hahahaha...rezeki sungguh. Dan yg paling best tu, koke & makan dari kul 11 - 1, RM27 je utk 2 org. Giler bapak murah uolls! Puas ati sungguh... ^___^

4 comments:

el said...

wahhh ilang rs sakit bagai ye aiii hehehehe

Azura R-Ju said...

wah2 kamo kak ... sakan yeeeeeee
ni sure ado aksi gelek gerudi jgk

CathJ said...

amboi... lepas geram ngan menyanyi lah yer.. ^_^

Ciklinn said...

keh keh keh sakit pinggang tak lepas gi koke nih.. hihhihh

klik klik (^_^)