27.5.11

::KOKE::

KELMARIN kul 10pg kami kt opis ni dah kene halau balik. Xde elektrik, katanya smp ke 7mlm. Dah alang2 kene halau tu, baik aku g merayap dulu. hehe..opis kt bwh kami ni siap buat rombongan g tengok wayang lagik. Musti meriah. Tp aku & lynnda g Sogo. Layan lagu smbl makan, lg best. Makanya, ke redbox le kami ^___^


2-2 kehepian smp sepet2 mata sengeh!


masok je trus nyanyi2




nmpk mcm statik je kan? wahal kami mcm org giler kt dlm tu. Berjoget2 smp kaki naik atas kusi bagai. 2 org je pon, tp meriahnya mcm ada 10 org! muahahahaha


yeahaaaaaa ;)


tergedik2 pompuan ni..ish


syiok dpt mic sorang 1!


lynnda mkn nasik goreng


aku mkn chic chop. tp x bape nk masak. Aku dah kenyang mkn ayam separuh, dah sapu licin salad, kentang & jagung...dapat 1 set lagi free bungkus bawak balik. hahahaha...rezeki sungguh. Dan yg paling best tu, koke & makan dari kul 11 - 1, RM27 je utk 2 org. Giler bapak murah uolls! Puas ati sungguh... ^___^

4 comments:

el said...

wahhh ilang rs sakit bagai ye aiii hehehehe

fazilzura said...

wah2 kamo kak ... sakan yeeeeeee
ni sure ado aksi gelek gerudi jgk

CathJ said...

amboi... lepas geram ngan menyanyi lah yer.. ^_^

Ciklinn said...

keh keh keh sakit pinggang tak lepas gi koke nih.. hihhihh

klik klik (^_^)