11.11.13

::BESTDAY SI KELIWON SENGAL::

11.11.13

EPI BESTDAY yg ke 26 untuk diri aku sendiri. Eh, jap2...(kira balik ngan jari tangan, jari kaki..tompang pinjam jari si linda gebus skali kt opis ni). Mak oiii...dah 36 taon iolls. huhuhu...lagi 4 taon patploh? pitam 14x!! haha...



..nampak sgt senyuman kau tu kejong pompuan! :P


Adek buat utk aku mlm tadi. Gigih dia. 30 minit dia buat kad ni sendiri...siap hadang tak kasi aku tengok. hehe...cerdiknya dodok dedek mama ni ^___^

comel... 
(dia buat kad ni sambil berdiri tau, sebab kalau duduk dia takut aku dpt intai. hihi)

amboiii...canteknye tulisan adek. berbunge-bunge ^_^
sayang dedek dodok mama ye ye...






4 comments:

shaifful hairi said...

happy besday ai ..moga Tuhan panjangkan umor dan dimurahkan rezeki ... dah tua rupanya kekekkekeke

FARYN said...

happy birthday kak! semoga jelita selalu :)

Abil Fikri Ahmad said...

Happy Bday lalinkk..

Semoga Allah mengurniakan RahmatNYA dan BerkatNYA dalam kehidupan sentiasa. Dan moga Allah mengurniakan kesihatan dan kesembuhan yang baik..aminn.

Kniedaz said...

sweetnya kad tu..selamat ulang tahun..moga dimurahkan rezeki, bahagia selalu dan diberikan kesihatan yang baik

klik klik (^_^)