18.11.13

::OTAK KOBAU::

18.11.13

RAYA aji haritu kan aku x balik kampong si kaman. Makanya tak merasalah aku nk bertukar jadi hantu raye versi jembalang tanah kokak isi pewot lembu. Kempunan aku di situ. Tp dah mmg rezeki aku kot. Masa aku hantar Abe balik ke kampong tu, abg kama (biras aku). Masakkan otak + kaki kerbau. Va Va Va...terbaek uols! alaaaaa..kowang jgn riso le, bukannye aku selalu dpt mkn gitu. Setahun sekali jewwwww

kepala hotak kerbau masak lomak cili hapi

(dah kene kokak) kaki kerbau masak sop

berulamkan petai ngan terung bakar. terung fresh baru petik ni. manesss

timun goreng ngan telo. kau mampu?
tak terpikir lak aku timun bleh goreng sama mcm kita goreng kobis.. :P


9 comments:

FARYN said...

kak..otak kobau tu rasa sama tak mcm otak lembu?

lieyalatif said...

perghh ko boleh masuk fear factor la kak ai...

A.I said...

Faryn,
a'ah. sama je rasa lemak2nye, takde neza pun..

A.I said...

Lieya,
sodap ni beb. kau kene try..lelagi otak tu. rasa lemak2 gitewww...heh heh

shaifful hairi said...

astaga..kering air liur uncle tengok menu kat sini huhuu

A.I said...

Uncle,
elehhhhh...kecur la sgt tu. ntah makan ke idak le minatang ni :P

JaJa'Z said...

AI budak degilllll!!!

el said...

aduhhhh otak lembu kaki lembu semua ko bedal aiii terbaekkkk..ni lau ada kandang lembu kobau...mmg parahh lah hahaha

A.I said...

Jaja,
Sayan budak baek la ticer :P

El,
kahhhhhh...hui, mau lembu2 tu aku kokak sehari sekor wei! muahahahaha

klik klik (^_^)