15.11.13

::JOM KE MICF::



Event Malaysian Islamic Children's Fair (MICF) ni bermula dari 22hb sampai le 24hb November ni kat SACC. jom kita gi reramai ^______^




Kat sana nnt Pretty Princess Zara pun ada. Kowang ingat tak, sebelom raye haritu anak2 aku ada menggayakan tudung2 comel dari Pretty Princess Zara NI? Ha, dowang ni pun ada kat sana nnt. Kowang boleh carik kat booth no. 16. 

22hb tu nnt Pretty Princess Zara ada buat fashion show kul 5 ptg. Boleh la kowang tengok koleksi pakaian, tudung & eksesori kanak2 yg model2 kecik comel tu peragakan nnt. Belon free pun ada gak kat booth tu nnt. huhu...bestnya dpt pegang belon. bleh feeling2 kiut :P 

Ha....lagi satu, yg bestnya..dalam setiap pembelian. kowang akan dpt free gift tau. best giler uols!

Kat MICF ni memacam benda ada. Ada jualan produk utk education, ada mini zoo, ada bouncy castle, ada demo masakan, ada jualan barang2 back to school, ada pertandingan style up tudung utk remaja..eh, memacam la lagi. Kalau anak2 ada teddy bear pon boleh bawak sbb kat sana nnt ada Teddy Bear Hospital. Doktor boleh cek teddy bear tu nnt. hehehehe...ni kalau aku angkut teddy bear aku, mau pitam doc tu nk cek sekor2. Eh, bukan anak2 aku punye ye...aku punye sendiri. anak2 aku tak hingin pun nk men teddy bear. mama dowang yg over . teddy bear masa umur aku 12 tahun pun ada lagik ^_____^

So, ape lagi? jom kita angkut anak2 gi serbu children fair ni. Ayoh kiter!!!









1 comment:

huda said...

blogwalking.. nice blog :)

visiting me back
hudakassim.blogspot.com

klik klik (^_^)