1.11.13

::JOM MENGEMBEKKK::

1.11.13

LAMA dah tak mengembek kat umah. Masak sendiri ni baru puas hati. Nak makan camne, nak rase camne, nak masak tahap mana..gasak! Baru best. Tp aku baru prasan skang ni, aku dah tak brape boleh sgt nak telan benda2 yg byk lemak. Macam bontot ayam skang ni aku bleh telan 3 ketol je, tu pun dah pening2 lalat dah kepala aku. Naik kot kolesterol aku yang dah sememang nye tinggi tu kan? Masa mkn kambeng ni pun sama. Blom habis sekeping aku bedal, kepala aku dah mengeras mcm nak meletop. Esoknye tu trus jadi tak sihat badan. krem habis kaki ngan tangan aku. Perut pun dah tak sihat sangat. Dah tak kebal. huhuhu....sedey!!


2 kali masak. byk gak aku borong kt tesco haritu, 
makan la kowang sampai lobam anak2 oii..
aku x perap apa pun, aku mekapkan kambeng ni ngan ajino + garam je.
time nak makan baru tabur lada hitam. Terbaek!!

aku x bako guna oven, aku bakar kt atas.
cepat skit masaknye

goreng kentang gemok skali

mbekkkkkkk!!

 
tulang2 campak kt mama ye anak2, mak ko mmg suke benor gonggong tulang.
tp tak abis pun aku mkn. kepala rasa mcm nak meletop! 

macam2 gaya makan.. ^______^





7 comments:

Abil Fikri Ahmad said...

Degil lalink ni! tau tak boleh makan dia bedal gak!..

QASEEH HATIKU QASEEH said...

why u so degil>>T_T

plizzz..jaga la mkn..
if not for u self
tek k u bodi/healthy
for u anak2 pn jd la..
sian mereka tau..
anak2 u comel2..cntik2 mcm u
bijak2 lg..
luv u my fren:)

Aya Zuki said...

sedapnyee kakkk nyum2

A.I said...

Abg Abil,
alaaaaaaaaaaaaa...nak jugak! ai mkn skit je lalink, tak banyak pon. hehe..

CT,
jgn risau my luvly pren. aku pun dah tak boleh mkn banyak2. pening kepala aku ni. aku makan skit je. hehehe...lebiu too..

Aya,
mmg sodap aya. kalau sihat, mau akak bedal 6 keping! muahahahaha

shaifful hairi said...

mbekkkkk
mbekkkkk
mbekkkkk

sedapnya daging .... sedapnya fries ..sedap segalanya..terasa lapar lah pulakkkk tengok kamu masak nih huhuuuuu

Emy Omar said...

Kak Ai umah kita sejak en.suami kena tahan wad lepas melantak mbek baru ni terus x leh masuk dah mbek skrg ni,Dilarang sama sekali..mujur kita bukan peminat kambing kihkihkih ko jgn bedal bebanyak kak oiii

A.I said...

Uncle,
Mbekkkkkkkkkkkkkkkkkkkk....uncle tu apa yg tak mengiyur nye? semua pun nampak sedap :P muahahaha..

Emy,
Fobia dah kowang ye? huhu...kt umah aku tu pun nak 2-3 hari gak baru hilang bau kambeng. masuk umah pun boleh pening2 lalat dibuatnye ;)

klik klik (^_^)