4.11.13

::TAHNIAH DEDEK NANDE MAMA::

4.11.13


SABTU hari tu skolah Adek, PASTI IMTIYAZ KIDS ada buat konvo. Buat kt Sek Agama Al-Hidayah, dekat je ngan umah aku. Menapak je kami anak branak gi sana :) Aku mcm biasalah, sumbat dulu anak2 aku tu ngan nasik yg aku dah siap tanak dari lps Subuh lagi. Rupanya bila smp kat skolah, cikgu ada sediakan sarapan. huhuhu..gigih benor aku ni, dah le rumah huru hara sbb kami bersiap skali nak tinggalkan bebudak tu dgn mak. Aku, kaman ngan along nk ke Pahang amik abe pastu trus hantar balik ke kg kelantan hari yg sama. Eh, takpelah...yg tu nnt sok lusa aku criter. Kita criter pasal si Diva Divogi Ely ni dulu ye ^___^

Ingat tak lagi entry konpidennye Adek NI? Yg dia penah buat hal meroyan duk termenung sana, termenung sini sbb peksa dpt no. 2, tak dpt no. 1. Kononnye kalau x dapat no. 1 nnt tak dapat gi Mesir. 

Tapi Alhamdullilah, exam akhir tahun baru ni Adek dapat no. 1. Dapat jadi Pelajar Terbaik 2013 & Pelajar Cemerlang Matematik ^_______^ Sronok bukan kepalang lagi dia. Mamanye ni pun tompang bangga gak. hehe...kembang kempis bontot den! Ha...masa sukan tahunan haritu pun kombang gak bontot mak eyh. Adek dpt anugerah Olahragawati 2013. Harap maknye bersukan mmg idak le..dgn bola pun bleh takut. Patutnya sambut bola, ni tak..bila bola dtg, aku lari! haha..



Adek dgn hadiah2nye.. cayang anak mama ye ye..



abahnye join kejap je, lari gi tukar tayar kete yg dah botak licin tu. yelah, bahaya nak jln jauh. aku yg ulang alik gi keje time2 hujan ni pon ntah brape kali tayar 'lari'. sib bek la tak xcident. huhu..


pelajar berarak masuk..amboii..melambai2 tangan bagai ha..hehe




manesnye dedek dodok nande mama ni.. :)


tukar baju pulak. masuk pertandingan busana, tp tak menang. hehe..takpe la ye dek. adek tetap cantek ^_^


memacam gaya ha...budak lelaki yg tunduk tu kan, dari awal persembahan smp le abis, dia tundukkkk je takmo angkat muka. rupanya segan sbb kat muka dia ada lukis misai! hahaha...


time nasyid Adek kene berlakon solat...comel!

apesal sedey je tu dek? letih dah kot...tudung pun dah senget2 ha..hehe



Adek ngan BFFnye ^___^


yg menguap pun ada ha...hehe, cute2 la bebudak ni..


eh, mak budak pun nk nyelit jap ;) mcm nak meletop pewot kau da oiii...


^__^
Adek dgn cikgu Faiza (dah tak mengajar) ada lagi 2 orang cikgu kesayangan dia tapi tak dpt hadir haritu. Cikgu Rahmah + Cikgu Farhana. Semuanya dah sambung belajar :)



 Pelajar Cemerlang Matematik


 Nombor 1 - Exam akhir tahun


Sijil Konvo


Pelajar Terbaik Keseluruhan 2013 ^____^


eh, lain apak kau ye dek. hahahaha...
time ni a.kaman takde lagi. bergambar ngan en. roslan jelah (ketua pas cawangan)
jiran penthouse kami jugak ni..hehe
terkulat2 aku bila semua cikgu panggil naik stage amik gambar sekali ngan adek. yelah, akak kowang ni kan penyegan orangnye. mak kan pemalu uols :P



6 comments:

as ♥ Leenda said...

akak tak nangis ke masa tengok adek naik stage bnyk kali tu? kalau saya ni mau banjir dewan tu kot..terharu lebeyyy..kekekek..

tahniah adek comeii..

A.I said...

as leenda,
mmg rasa mcm nak nanges, tapi kontrol la. mmg berlinang je air mata smp kembang2 bulu roma si adek duk ulang2 naik. lelagi masa diumumkan pelajar terbaik tu..huhu...bangga..

Unknown said...

tahniah buat si adek..sampaikan salam uncle kepada beliau..moga jadi anak yang solehah dan pandai dalam pelajaran. AMin ...

Kniedaz said...

kalau saya dah bergenang air mata sebab rasa bangga sangat..huhu

tahniah adek...semoga terus cemerlang

A.I said...

Uncle,
Insyaallah...Amin ^_^ mekaseh uncle..

Kniedaz,
mmg bergenang dah air mata ni :) mekaseh..

QASEEH HATIKU QASEEH said...

congrats adek..semoga terus solehah yg brjaya dn jd anak yg mmbanggakan mak bapak...
AI kompom la kta tumpang bangga n kembang2 bontot lobang idung segala...anak tu weyyy...mn tak bangga...adek ni cntik klu da bsr...mudah2an adek brjaya g mesir..tp klu mesir masi brperang tym tu tak yah pegi la kan..hihi

klik klik (^_^)