22.9.08

::Semuo Ado::

Malas aku nk wat n3 skit2, aku hapdet bebanyak trus la yek?
JUMAAT : BIG BOSS ajak buka pose kt salah 1 restoren dia. Dia ni mmg suker berbisness. Nampaknye tahun ni tak merasa la buka kt hotel. Tp takpeeeeeeeeeee...hihihi buka pose kt sini pon dh cukup berbaloi. sebabbbbbb...sebabbbbbbbbb..hihihi..ade lah. TAPI MEMANG BERBALOIIIIIIIIIIIIII !! Balik dari buka pose tu, kitaorg sume sengeh sampai ke taik telinga!!! ngeh ngeh..HIP HIP HOOORAY!!!
*very the muslimah baju yg aku pakai..

SABTU : Aku demam sbb mlm tadi aku bedal kari kambing giler punye banyak. Tp aku usahakan menyihatkan diri aku sbb mlm ni adik badik aku nk buka pose kt umah aku. Aku masak ayam tertonggek gomok 2 ekor, sayur campur, lemak cili api udang, salad telor, SIL aku bawak kuih melaka. Meriah!! LICIN!! manyak sinang hati tengok dowang berebut2 makan..

AHAD : Pepagi buta aku dh siap masakkan kari ikan tenggiri utk laki aku buka nnt. hihihi..sebabnye tgh hari kang aku nk bawak SIL aku, Naemah gi sopin mopin kt Jusco & berbuka pose. Aku mmg nk banje dia makan yg best2 lah skit. Sbb pasni dia dah nk balik kampong. Nnt, ntah bila la nk dapat makan besar kt kampong tu..huhuhu..memula tu ingat nk bawak gi makan stimbot kt SABAK. Alamakkkkk! Fully booked sudah! pehtu aku call kawan aku yg cantek comey sara, tanye camne nk gi KELAB UKAY, BKT ANTARABANGSA. Kt situ ade stimbot buffet 3 in 1. Boleh stim, stimbot & grill. Agak mahal la jugak, tp makanan mmg TIP TOP first class la! Mmg puas makan kt situ. Sib bek still ade 1 lagi meja kosong..rezeki kau Naemah..

* wei along!! mama bayar memahal, kau boleh bedal kerang jerk??!! huh...

>> Bagi yg belom tau tu, mmg aku nk banje SIL aku, Naemah makan yg sedap2 skit sebab pas raya ni dia trus menetap kat klantan. Dah 3 tahun lebih dia duduk jaga anak-anak aku kt umah. huhuhu..biar le dia makan puas2. nnt kt kampong dah tak merasa kan..makan sampai lebam naemah!

8 comments:

Eda said...

meh sini aku romen...
aku bukan nak komen per..
aku tgk ko ni kejap2 kurus..kejap2 kembang...
ko edit ke gambo ko...kahhhhhhhhhhh

lieya_latif said...

wah kak ai....nampaknye ayam tergolek ko menjadi hangat!!! permintaan tinggi nampak....

wah kak, sedap tak nasi kandar bistro tu....aku ni dah lame nak pekene nasi kandar...tapi nak yg kat penang punye....kononler....kan mamak penang lagi seksi, mane tau lagi sedap...keh keh keh keh e

ko pun pekene steamboat kak...same la kite...makan sampai pewut buncit woooo!!!!

ai said...

EDA,
woi memek!!!
aku mmg dh kecut la skang ni. aku dh ilang selera makan dari 2 bulan lepas tau. huhuhu..aku takmo kuwus cam dulu2 tu. Nnt ilang lak montot aku ni..tolong!!

LIEYA,
tulah lieya, memula adik aku iena dtg. pehtu adik2 yg len pon nk buka kt umah aku, aku hidang le menu yg sama. Adil la kan? hihihi

Sedap arr..mmg pure penang! giler babun aku balun kambing dia!

aku makan stimbot ni sbb nk banje SIL aku. Pasni dia nk balik klantan dah. Dah tak merasa la gamaknye kt kampong tu. huhuhu

saveme_zero said...

wahhhhhh...sedapnya aku tgk kak ai. SABAK @ SARA...wakakakakak.

ai said...

SUE,
wakakakakaka..sya sengal! kahhhhhh

pearlEJ said...

perghhhh ayam tertonggeng tu nmpk mabelessssssssssss...

ai said...

EJ,
kalau hang mai sini, aku buatkan ayam tertonggeg tu utk kau!

Redbloodsnow said...

hahaha..a'ah..mmg da very da muslimah baju yg kak ai pakai ari jumaat tuh...awwww..klas ko kak..huhu

alaaaaa...along makan kerang jek..cittt..rogi²..klo kak ai bw zie, sure x rugi kak...gerenti ko gasak habis licin..wakakakaka

p/s:
-->> akak brape umo yek. sumpah okeh, akak mcm baru newly weds. x sangka Zie bile godek² blogs aku sekali nengok akak neh mother of 4...adoiiii. very da mcm anak dara...eeee...pe rahsia yek? Zie nk mcm tuh gak t bile dh beranak pinak nnti..haha

:P

klik klik (^_^)