13.5.10

::ANAK DERHAKA LAKNAT!::




Sepasang suami isteri bertindak memarahi dan memaki hamun ibunya hanya kerana ibunya berasa takut akibat kereta yang dinaiki mereka perlu menyusuri bukit untuk ke bengkel berkenaan. Ibunya yang nekad keluar dari kereta itu dimarahi depan khalayak ramai sehinggakan wani...ta tua itu menggigil dan menangis ketakutan dan tidak dihiraukan anak mereka. Malah, pasangan suami isteri itu mencerca dan meninggalkan wanita tua itu bersendirian setelah kejadian itu dileraikan anggota polis yang bertugas berdekatan dengan tempat kejadian. Akhirnya, wanita tua berkenaan dibawa ke balai polis berdekatan oleh seorang peniaga yang berjaja di kawasan itu. Orang ramai yang menyaksikan drama ‘anak derhaka’ berkenaan, terkesima dengan tindakan pasangan suami isteri itu sehingga ada yang merakam kejadian terbabit dan melahirkan rasa tidak puas hati dan marah dengan tindakan pasangan suami isteri itu




YA ALLAH!! SEDIH BETOL AKU (-_-)
Mintak dijauhkan la sifat2 derhana laknat di dari anak2 kita...






25 comments:

fazilzura said...

pe ler nak jd dgn org2 skang ni ..
if sakit hati pun , jgn ler pekik2 dpn org ramai ..

nnt entah2 , kene sumpah jd batu baru tau

ita cutevirus said...

ita ade tgk video klip pasal tu kat youtube... tp kan kak.. ita tak tau bijik butir ape yg diorang cakap..

tp, memang lahanat betol la diorang tu kan??

bizzonline said...

sumpah je anak2 cenggitu..

A.I said...

AKU TAK TAU NK CKP APA LA...MMG GILER!! SANGGUP BUAT CAMTU. SMP TERKETAR2 TANGAN MAK DIA. MMG BABI BARUA!!!

[s][u][e][h][a][n][n] said...

bab ni la paling aku x suka kak...mula la rasa nak maki hamun jer ngn depa2 yang derhaka kat mak bapak ni...

geram tol!

zai @ jai / kak long@alang said...

tak cium bau syurga langsung kau ank2 derhaka..!
memeang siaaalll...! babiiii...!
klu klong jumpa diowng ni AI,klong ludah je muka dia...baru padan ngn muka borok 2 ekor tuh...
mati tak sempat mengucap lah kauuu..!

Asiah Termizi said...

astagfirullahalazim, ape la nak jadi.

Ceera said...

sedihnyeeeeee
nangis

wpun tak dapat dengar kan, tengok makcik tu berkeliaran, gile sedih..

tsk tsk tsk

A.N.I.E.Y said...

sedihnye tgk makcik tu...mmg haram jadah pny anak! xkenang budi lgsg..

A.I said...

MMG NANGES LA..
KALAU AKU KT SITU, MMG AKU MAKI JE TRUS DOWANG. KUANG AJAR SGT TAU :(

AngahSayang2314 said...

ai sorry ye angah salah org kot almaklum la dah banyak sangat terjah blog org tue yg angah tersasul2 sowli yer...

hope jadi kan pengajaran cian mak pak kita kan....

AMIEROZIANA said...

siannya.....hilang akal apa anak camnih????ni dah kira tempah neraka jahanam nih....

Ibu n Abah said...

Ai..
insafkan kita dibuatnya dengan video drama si tanggang ni...
muga2 anaknya dapat hidayah dan tahu kesalahan perbuatan memarahi ibunya..sedang berkata 'ah' pun sudah dikira derhaka dan salah...

Fiza Nordin said...

dah jadi arwah orang tua tu esok barulah nak sedo diri ke hape???haram jadah betui!

sayangilah orang tua, berbaktilah selagi mereka masih ada...tgk mcm aku ni,ayah takde,mak pun takde.tp alhamdulillah semasa arwah mak sakit pernah aku cucikan kencing beraknya.sebagaimana dia membasuhkan kencing berak aku mase aku kecik dulu.aku dukung dia ke bilik air sebagai dia mendukung aku dulu mase aku kecil...namun bile dikenang2kan,tetap jugak rase bersalah dan tak puas berbakti padanya...tetap rase tak terbalas jasa2 arwah mak tu...

nome said...

terkesima aku tgk 'drama' derhaka nih...gegel2 menahan marah...semoga dibukakan pintu hati anak menantu dia sblm Allah bayar cash kat dunia nih...

Az Rina said...

memang lakhanat ler..ko ni bukan manusia, tp binatang..geram tul lah aku ni..kesian makci tu sampai gigil2..aku tgok pon nak menitik air mata tau..

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

huhu
:(

siti junaida mhd kasim said...

sedeyh ar kak mcm tu..kenape lah mesti nk marah2 org tua..lupe ke jase2 dorang? huwaaaa..sedeyh3

Rosfida Abu Sufi said...

???????
Aku pun tak tau nak tulis hapa...

dmx said...

cedey2....
mlihat ragam manusia....
huhuhuk...

Beautyfull_Maria said...

sampai hati dia wat mak dia mcm tur..waktu die kecik dulu,bila berada dlm ketakutan msti mak dia peluk erat2..skrg mak dia baru rasa tkut sikit dah nk maki hamun bagai...x tkut ke sok dlm kubur plak..

Kete pon bkn hebat mana dah nk berlagak giler..inilah manusia lupa daratan..Moga Allah melindungi makcik tur..

nasz said...

tersentuh naluri keibuan aku kak ai.. sian makcik tu..

semoga anak2 kita dijauhkan dari sifat2 yang mcm tu. aminnn

shah-ila-ain said...

weihhhh...dorang kat situ tengok jerr kerr..kalau aku lah kat situ mau aku tarik makcik tuhh dan baling anak dorang dgn kasutt..padan mukerrr...elok sumpah kene panah petir jerr biau hangusss huhu...

Eye_nee said...

Menggigil pulak badan akk ni Ai...tak boleh lah bender2 yg melibatkan mak macam ni..sampai hati dia tinggalkan mak dia...awal2 lagi lakibini tu dah booking neraka yer..hebat betul dorang ni...tak sampai hati tgk dia lap airmta dia...Huaaaaaaaaaa...

Anonymous. said...

sedihnyaaaaaaa :(

klik klik (^_^)