5.5.10

::CORAT CORET::

AJ smp kt melaka agak lewat skit sbb pagi tu dia ada job kt Kelang.
harus la smp2 tu keletihan yg amat.
amik kau! smp leh tertido lak dia kat kusi tu.
ni real ok. dia mmg tak sedar langsung!!
berpeloh2 kt situ..
siannnn...

(mcm patong budha pon ada kan?
takpon, verangan duk kt pelamin sgt smp tertido. ops!)


TARRRAAAAA!!
gigih kau mengaco kembo kau kan Loi?


anak jin bertandukkan pisang.
apakah???!!


bila geng 30SX sampai, mcm nk meletop umah datin biah!
miahahahahaha..KECOH!!
thanks Bie + Mie sanggup dtg anak branak
mengecohkan lagi kenduri ni.. :P


Bie + Ayoi


keliwon + Bie
geng 30SX :P


bersungguh si iena bercerita.
mmg masa ni sebenarnya kecoh nk mampos!!
kitaorg galak bercerita pasal 31 JULY tu.
wakakakakakaka..
mmg tak dpt nk dibayangkan betapa kalutnya masa ni.
mmg lawak giler la..


nampak cam tenang je kannn??
walhal!!


Bie sewel!!


kiciwakah kau cikin??
'peluang itu masih ada'

wakakakakakaka


AIMAN TAK KESAH (^_^)







10 comments:

ita cutevirus said...

soklan utk aj:
apakah perasaan anda jika anda diperlakukan sebegitu oleh kembar anda???

kihkihkihkih... sian AJ...

ada apa 31 JULY???

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

cumil la itu bapak jin
ekekekkee

☆ lieya latif ☆ said...

alahai sian AJ hah...penat sungguh sampai tdo pun leh duduk hah....yg tukang pedajal tu lawak tu kak....sempat jek mengaco keh keh keh

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery said...

wakakakakakakakaka...
perasaan AJ,TIDUR TIDUR TIDUR TIDUR
lalalalalalalalalala
31 July tu....tungguuuuuuuuu

A.I said...

ITA,
ekekekekeke..CUTE JE DOWANG KAN? SORANG MCM ANAK JIN SORANG LAGI CAM LADY GUGU :P
31 JULY??? APAKAHHHHHHHHHHHH :P

TINIE,
eh, BAPAK YE? AKU INGAT ANAK JIN. wakakakaka

LIEYA,
AKU PON SAMA GAK LIEYA. SIB BEK AKU TENGGEKKAN PISANG JE. KALAU BENDA LAIN? ESKEM KON KE..TAK KE NAYA? miahahahaha

AJ,
MENINGGAL GUWE!! lalalalalala

fazilzura said...

mak aiii .. cian nye aj ..

wakakakakak tu sapo nye kerja gantung pisang tu hah

A.I said...

ZURA JUB,
AKU LA! SAPE LAGI YG SUKA KAN 'PISANG'? miahahahaha

nome said...

aku masih tertanya2 apakah yg akan terjadi pd 31 july???

AieZa said...

tu ah.. kenapa 31hb tu sering di warwarkan? ape nk jd?

A.I said...

NOME + AIEZA,
TUNGGUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU (^_^)

klik klik (^_^)