5.5.10

::SAKIT::

MATA SAKIT
BADAN SAKIT
KEPALA SAKIT
KAKI SAKIT
DADA SAKIT
HATI SAKIT









10 comments:

ita cutevirus said...

sape yg buat akak sakit ni???
nak kene lempang tol!!

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery said...

sapo yg brani buek kakak keliwon den ni skait ati ??? yg lelain tu , memang dah sah2 lah sakit kan...
SAKIT ATI ni , lain mcm jo bunyi eeeeee

AieZa said...

klu sakit.. rehat la.. pi tido sat ke.. bg sakit tuh ilang..

MUMMYMUJID said...

sumer sakit ni bhgian x sakit x de ke?

kak ina kl said...

elok ajer si AJ tidur camtu...apasal tak letak mercun ajer..

alhamdulliah kenduri tu berlangsung dengan lancar..al fatihah buat arwah abah/ayah kamu..

cukup bulan kamu sakit apa ek?

mamashasha said...

lama tak masuk sini...wahhh ada 6 sakit tu....serious ni kak....apa kes wei?

♥Azie♥ said...

knp akak..sabar akak?

D.O.U.B.L.E...S said...

g rehat le.ko tu keletihan kak..

qiqinn said...

kak ai kenape...

MaDaM LiEzA said...

ngape lak mu sakit hati.. iskh iskh iskh,,, takpe nanti abg kaman pujuk ye...
nanti isnin dah dpt lotion tu .. mu sapu kat tempat2 yg sakit tu ye,,, he he he

klik klik (^_^)