10.8.10

::SLAMAT BERPOSE KENGKAWAN::






SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN DARI AI SEFAMILY UTK SEMUA

AMPUN MAAP SEKIRANYA SELAMA NI AKU ADA TERSAKITKAN HATI KOWANG. KIRA HALALKAN JELAH YE. hehe.. NGAN KOWANG TAKDE MENDA YG NK AKU MAAPKAN. SUME OK JE..

AI LEBIU ALLS!!



12 comments:

Nine0ninE CrewzNet said...

saya halalkan....sempena bulan pose nih...nnt karang tak pose nant...heheheh

Noina said...

sama la kita kak..mohon maaf yek aku ada salah dan silap..selamat berpuasa.. :)

mamashasha said...

kak ai, selamat berpuasa..semoga ramadhan kali ni membawa 1001 rahmat buat kau sekeluarga kak..

makdara TERDIVA said...

selamat berpuasa AI..maaf andai ada terkasar bahasa di peti komen :)

dmx said...

Salam...

...::: Ramadhan Al Mubarak :::..

zyra said...

selamat berpuasa tu kak ai juge! n semoga ramadhan kali nih beri seribu satu makna n keberkatan bt kak ai ngan keluarga... aaminnn....

♥Azie♥ said...

selamat berpuasa akak

[s][u][e][h][a][n][n] said...

selamat berpuasa kak.. :)

AieZa said...

selamat berpuasa ai.. maaf zahir batin.. :)

normie said...

selamat menunaikan ibadah puasa.. akak pon nak mintak maap manyak2 kalau ade salah dan silap..

kucingorengemok said...

hati aku sukar nak dikawal kalau tengah bawak kereta dalam trafik jem, hehe...

selamat menyambut ramadhan! :)

kak ina kl said...

salam ai..selamat berpuasa, selamat berbuka dan selamat bersahur.

tak sempat masak lah ek klu camtu punyer cerita..balik lambat..

srh datin biah msk kamu beli kat dia ajerlah.

alhamdulliah aj dah selamat dan bertambah handsome bila ada misai dan janggut..

maaf jika salah dan silap bila kita berjumpa hari tu yer..nanti akak belanja kamu..kamu belanja akak yer..

klik klik (^_^)