30.12.11

::CORAT CORET @ MELAKA::


Aku bertolak blk Melaka haritu pepagi buta Jumaat. Mekapkan pengantin belah ptg. Jauh skit la dari Alor Gajah. Kat Tengkera sana. Tp sementara menunggu gi mekap tu bleh la rehat2 dulu. Tp mak bukannya memanjang ada kt umah sbb dia menyibokkan diri kt umah kenduri jiran blakang umah dia. Client Cinta kali ni anak jiran blakang umah datin biah sebenornya. Aku uruskan belah pompuan. AJ lak urus pasang pelamin apa bagai kt belah lelaki. AJ pon mekapkan jugak pengantin time bersanding belah lelaki kt Alor Gajah. Nak tengok bleh klik kt SINI.


toti + sofi duk dlm bekas kecik..sian kt dowang tau sbb ms kat sana haritu mcm takut2 je. agaknya dia tgk umah tu lain dari umah dia kot. so, dia tak selesa..

abu + tipah - AJ punye

lawatan wajib - ziarah kubur abah

tlg jagakan anak sedara pengantin lelaki. domok dia kan? gerammmmmm!

balik dari Tengkera, singgah dusun mkn doyan.
$_____$"
 tp sodap melampau2

rasa mcm nk petik je doyan ni..

sesi bergosip! muahahahaha....over sungguh!

bersiap lawa2 gi kenduri kawen blakang umah ;)

family si Iena

lps 2 hari bertungkus lumus mekap kt belah pengantin pompuan, time kenduri pengantin lelaki aku jd tetamu. heybat sungguh rasanya ^_____^ makan, makan, makannnnn


ayam pusing + pewot nangka + petai tempoyak + gulai kambing = TERBAEK!

anak dara + mak2 dara

Diva Kelemak Perdana


cukik anak sedara belah pengantin pompuan lak. rasa mcm takmo pulangkan kt mak dia je. baik sungguh si aiman ni tau. sengeh je dia. dia bangun tido je trus sengeh. adoiiiii...x tahan!


tengok mcmana dia sengeh tu. ala2 gatal je kan? hehe...cerdik!
 Kami blk ptg ahad tu jugak sbb abg kaman kene keje mlm tu. Amik bos & family dia yg baru blk dari bercuti kt airport...





2 comments:

Bibu said...

nampak besar tol Along dlm gamba eh..sempat gak kau culik budak butak tu ye??cam Umair le suke sengih..pantang nampak org sengih...gatei!ahhaha

A.I said...

BIBU,
SI ALONG MMG NAMPAK MATURED. SMP HARINI PON AKU NGAN KAMAN ASYIK LE TERINGATKAN BUDAK BOTAK TU. BAIK SGT DIA. CHUMEL LAK TU. huhuhu...BAK SNI BAGI AKU BELA UMAIR SEMENTARA AKU CUTI NI ;)

klik klik (^_^)