9.12.11

::KEJUTAN BERGANDA::


Aku ingatkan abah dtg sabtu ni, rupanya ptg smalam dia dh smp kt umah Bedi (BIL)! Si Abe, anak Kak Ja (SIL) yg drive kancil abah tu. Tetiba je dh smp sni. Tanjat gigirl ;) Makanya mlm td aku anak branak berarak le ke umah Bedi. Trus kami berdua beramas mesra. Siap baring2 pegang tangan bagai. Rindu benar nmpk gayanya tu. Org len sibuk mkn, kami berbual mcm takde penghujung. Comel giler bapak mentua aku tu. Tp mlm td kami x amik dia. Kang boring lak dia tinggal ngan si Along kt umah. Jadinya, mlm ni baru aku gi kutip dia bawak dtg umah aku. Siap aku pesan suh dia pakai kot mlm ni. Aku nk bawak dia gi dangdut. heh heh..^_____^

Kejutan berganda katanya kan? masa aku tengah bermesra melepas rindu ngan pak mentua aku, tetiba datin biah call. "Intan, mak dah ada kt tesco ni. mintak si kaman turun bwh amik angah" hohoho. Hai la Biah, nape x ckp blk mlm tadi? memula tu dia kata blk sabtu ni. Abg Long yg bawak dia blk Rawang. Camne nk turun lak sedangkan kami kt Subang. Blk dari umah Bedi tu baru gi kutip Angah bawak blk. Bukan men rindu lagi dia ngan Abah kesayangan dia tu. Mlm tadi pon tido ngan bapak dia. 

Dpt le Abah jumpa mak kt Rawang nnt. Takyah le aku usung org tua tu ke Melaka. Ada benda yg org tua tu nk bincangkan. Aku siap usik abah suh masuk je meminang mak aku. hehehe...giler! >___< Tp minggu dpn mak blk ke Melaka semula sbb minggu cuti Xmas tu ada kenduri kt belakang umah. Dan kami le yg akan bertungkus lumus pasang pelamin kt sana nnt ;) Jiran mak tu amik package ngan Cinta Aliah...Alhamdullilah, rezeki.

2 comments:

Nur Syafawati said...

kahhh..x leh blah yang part nak masuk meminang tu..kahhhh..terkekek aku gelak kak ai..ade plak..mmg keje gile!!!

A.I said...

SYAPAK,
kennnnn...DIA LAK BLEH JWB "ABAH DAH TUA LA..." muahahahahaha....

klik klik (^_^)